1399-03-06 15:23
1173
0
68781
در واکنش به خبر گلستان ما منتشر شد :

جوابیه شرکت گاز گلستان در خصوص تامین گاز سایت اینچه برون

پیرو تقاضای پایانه مرزی اینچه برون طرح گازرسانی جهت اجرای شبکه تا محل راه آهن اینچه برون در بهمن ماه سال 98 ارائه گردید و در حال حاضر مجموعه راه آهن پیگیر اخذ مجوزهای لازم در خصوص اجرایی نمودن خط مزبور می باشد .

به گزارش گلستان ما؛  رئیس روابط عمومی شرکت گاز گلستان در پاسخ به یکی از مطالب این پایگاه خبری در خصوص کم کایر سه دستگاه مهم استانی در تامین زیرساختهای اینچه برون جوابیه ای صادر کرد .

متن این جوابیه به شرح زیر است :

با سلام احتراما عطف به مطلب درج شده آن رسانه وزین تحت عنوان کم کاری سه دستگاه مهم استان در تامین زیرساختهای اینچه برون به استحضار می رساند این شرکت بر اساس رسالت ذاتی و برابر ضوابط و مقررات ابلاغی ، توسعه گازرسانی در سطح شهرها ، روستاها و صنایع استان را در دستور کار خود قرار داده است که خوشبختانه در این زمینه تا کنون از کارنامه موفقی برخوردار می باشد .

لذا با عنایت به مراتب فوق ، خدمات و ارزشمند و بی بدیل شرکت گاز گلستان طی سالیان گذشته و اخیر به ویژه در منطقه مرزی و محروم اینچه برون بر هیچ نگاه منصف و بی غرضی پوشیده نمی باشد که می توان به گازرسانی به مجموعه روستاهای دانشمند ، فدوی ، تنگلی ، اخی تپه ، ... و همچنین اجرای زیرساخت مطمئن و گازرسانی به پایانه مرزی اشاره کرد .

حال اگر در نظر نگارنده محترم گلستان ما از تامین زیرساخت در اینچه برون ، گازدار نمودن ساختمان اداری راه آهن و مجموعه سالن ترانزیت آن می باشد می بایست ضمن حق دادن به انتقاد منصفانه این رسانه استانی ، تغییرات جدیدی در دامنه تعاریف زیرساخت ایجاد نمود .

رسم امانت قلم در دست اهل آن ایجاد می کند تا دامنه اطلاعات آنها به اندازه دامنه تاثیر مکتوباتشان وسیع و همه جانبه باشد ، چه بسا که سهل انگاشتن این امر مقدس خیانتی در پاسداشت این امانت پاک بوده و راه قلم را در راستای مطامع و اهداف شخصی هدایت نماید .

بدیهی است در قبال سیاه نگاری های "بعضا مغرضانه" جدای از تضییع تلاش های فعالان بی ادعای عرصه های خدمت رسانی ، بی اعتمادی مخاطبان به قلم اهل رسانه را باعث خواهد شد .

با عنایت به تعامل بسیار مطلوب فیمابین شرکت گاز گلستان و مدیریت راه آهن شمال شرق و درایت مجموعه های مذکور مطمئنا راهکارهای مناسب تری از مطالبه حقوقی و مقرراتی آن مجموعه در اخبار و رسانه ها می باشد ، هر چند ممکن است دستگاه مزبور راضی از اعلام علنی روند پیگیری خواسته نباشد لیکن جهت مزید آگاهی و تنویر قلم آن رسانه محترم معروض می دارد در پیرو تقاضای پایانه مرزی اینچه برون طرح گازرسانی جهت اجرای شبکه تا محل راه آهن اینچه برون در بهمن ماه سال 98 ارائه گردید و در حال حاضر مجموعه راه آهن پیگیر اخذ مجوزهای لازم در خصوص اجرایی نمودن خط مزبور می باشد .

در خاتمه ضمن تشکر از انعکاس مشکلات مردمی توسط آن رسانه محترم خواهشمند است مقرر فرمایید پاسخ تهیه شده جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی اذهان عمومی در آن پایگاه درج و این شرکت را مطلع نمایید .

و من الله توفیق  / سید جلال ابوالقاسمی رئیس روابط عمومی
انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.