1399-02-01 12:04
902
0
68276
گوهری راد :

آموزش و پرورش گلستان هم به پویش کمک مومنانه پیوست

آموزش و پرورش گلستان برای مشارکت در کمک های مومنانه به نیازمندان اعلام آمادگی کرد.

 به گزارش گلستان ما؛ با سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و تاکید برکمک به محرومان در استان گلستان هم ستادی با محوریت سپاه نینوا تشکیل شد.

در ابتدا سپاهیان استان گلستان با تشکیل قرارگاه  با اختصاص مبلغی از حقوق خود به پویش رزمایش کمک مومنانه  پیوستند.

سپس تهیه بسته های معیشتی هم در دستور کار بسیجیان و خیران  قرار گرفت و در همان روزهای اول  بیش از 10 میلیارد ریال کمک جمع آوری و بیش از 200 هزار بسته معیشتی در بیان نیازمندان توزیع شد.

کم کم دستگاه های اجرایی هم به این پویش پیوستند و امروز آموزش و پرورش استان گلستان هم به این پویش پیوست.

البته  پیش از این هم کمکها در قالب تهیه بسته های معیشتی و ضدعفونی کردن معابر و ..درحال انجام بود و همت مردم برای کمک پس از سخنرانی مقام معظم رهبری  مضاعف شد.

احسان گوهری  در این باره  اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان با اشاره به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا، فرمودند "افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان فعالیت‌هایی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند .خوب است یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا برای اثبات ارادت مان به امام زمان شکل بگیرد."

وی افزود: در استان گلستان نیز همانند سایر استان های کشور اقداماتی در جهت کمک به نیازمندان و یا کمک های مومنانه شکل گرفته است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: آموزش و پرورش نیز نشان داده است که هیچگاه نسبت به سختی ها و گرفتاری های ایجاد شده برای هموطنان،  بی تفاوت نبوده است و ما بر خود لازم می دانیم تا همه اقشار جامعه در این رزمایش بزرگ خیرخواهانه شرکت نمایند.

گوهری راد ادامه داد: به زودی سازوکار مشارکت داوطلبانه فرهنگیان عزیز را اطلاع رسانی خواهیم کرد و از همه عزیزان دعوت می کنیم تا در این اقدام خداپسندانه شرکت  کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.