1398-11-23 09:20
524
0
67505
روایتی از حضور مردمی در فجر چهل و یکم انقلاب؛

جوشش خون شهیدسلیمانی در رگهای راهپیمایان گلستانی

همزمانی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب با چهلم شهادت سردار دلها باعث شد حال و هوای دیگری بر راهپیمایی مردم حاکم شود.

به گزارش گلستان ما، گلستانی ها دیروز در چهل و یکمین سال انقلاب چنان گام دوم انقلابشان را محکم برداشتند که تمام نقشه های شوم دشمنان در زیر پایشان لگد مال شد.

مردم در هوای سرد زمستانی، فجر امسال را که به یاد سلیمانی ایران زمین  فجر سلیمانی نامیده شد گرامی داشتند و اعلام کردند قدردان خون مجاهدان انقلاب باقی خواهند ماند.

همزمانی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب با چهلم شهادت سردار دلها باعث شد حال و هوای دیگری بر راهپیمایی مردم حاکم شود.

در چشمان این مردم غم و شادی را میشد دید تا نام حاج قاسم را می شنیدند لبخند برلبشان و بغض در چشمانشان نمایان میشد.

قطع سیستم صوتی هم لحظه ای نگذاشت مردم از سردادن شعار مرگ بر امریکا ساکت شوند و در این فرصت کوتاه به صورت گروهی و خودجوش  مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از زبانشان نمیفتاد.

پیرمرد 2

پیرمرد با چشمان نابینا عکس حاج قاسم را در دست داشت  تا بگوید تا زمانی که چشمان بیدارملت در دستش است از هر بینایی به راه بیناتر است.

کودکان و نوجوانانی که لباس رزم حاج قاسم را به تن کرده بودند و خود را مامور به  ادامه راه سردار میدانستند وشعار من یک قاسم سلیمانی ام سر دادند، سلاح دیروز پدران خود را به دوش داشتند در کنار مالک زمان میثاق بستند برای پاسداشت خون شهدا و انقلاب خمینی کبیر تا لحظه آخر ایستادگی  خواهند کرد.

رویشهای انقلابی که به امام و شهدا گفتند آرام  باشید،  اگرچه  کسانی خسته از قطار انقلاب پیاده شدند اما ما همچنان انقلابی می مانیم و تا رسیدن به انقلاب مهدوی آرام نمی گیریم.

تفنگ1

لبخند مهربانانه امام و سردار شهیدشان نظاره گر حضور این مردم قدرشناس بود و همین برای این امت خدایی کافیست.

این کمپین پررنگ حضور مردمی بعد از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب  تمام  کمپین های ابکی و دروغین دشمنان را شست و با خود برد و ثابت کرد انجا که سیل خروشان مردمی وجود داشته باشد هر نقشه و توطئه دشمن به مثابه آب برکه ای گندیده حتما خشک خواهد شد.

شعار مردم در محکومیت جنایت آمریکا نشان میداد هنوز همان دشمن شناسی اوایل انقلاب را دارند  و میدانند هر بلایی که بر سرشان می اید از آمریکاست و هر فریادی که دارند باید بر سر امریکا بکشند.

در راهپیمایی 22 بهمن جوشش خون شهید سلیمانی را در رگ های مردم گلستان شاهد بودیم و این فریادهای پر از بغض و نفرت از آمریکا همان بسم الله قاسم الجبارین این امت خداجو بود که در یکی از یوم الله های تاریخ این ملت شنیده شد و ان شاالله به زودی سرنوشت جباران زمان را یکسره خواهد کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.