1398-10-24 10:30
540
0
67122

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پی درگذشت آیت الله میبدی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پیامی رحلت آیت‌الله سید محمدرضا میبدی یزدی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در پیامی رحلت آیت‌الله سید محمدرضا میبدی یزدی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله میبدی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد آیت‌الله سید محمدرضا میبدی ازعلمای شاخص استان گلستان و مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان که در تمام عمر بابرکت و با عزت خود در راه گسترش مبانی اسلام ناب محمدی کوشید، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این عالم ربانی،  پیشکسوت و اسوه اخلاق یکی از عالمان تاثیرگذار منطقه در مبارزات انقلاب اسلامی بودند و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

بی‌شک فقدان این مجاهد بزرگ که سالیان متمادی از عمر پربرکت خود را  مصروف خدمت به محرومان جامعه نمودند، لطمه جبران‌ناپذیری است که وظیفه دیگر خادمان این عرصه را دوچندان می‌کند.

اینجانب درگذشت ناگوار ارتحال فقیه والا مقام، که در طول سالهای متمادی عمر پربرکت شان در کمک ودستگیری از محرومان و نیازمندان جامعه تاکیدات موکدی داشتند، را به بیت مکرم ایشان، روحانیت معزز و تمامی آحاد مردم قدر شناس و ولایتمدار استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم پارسا علوّ درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان‌ صبر و اجر مسألت دارم.

اسکندر اسکندری

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.