1398-10-19 09:42
1550
0
67020
حاشیه ای از جنش مطلبه گری دانشجویی ؛

دانشجوی مطالبه گر به رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان چه گفت ؟

مجمع دوم شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان یک حاشیه از جنس مطالبه گری دانشجویی هم داشت .

به گزارش گلستان ما ؛ مجمع دوم شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان یک حاشیه هم داشت .

بعد از اینکه 17 کاندیدای شورای ائتلاف استان به بیان نظرات و برنامه های خود پرداختند و دکتر سید علی طاهری رئیس شورای ائتلاف استان به اعضای حاضر تنفس داد تا برای برگزاری انتخابات آماده شوند ، یک دانشجوی مطالبه گر خود را به میز مدیریت جلسه رساند.

این دخترخانم به دکتر طاهری رئیس جلسه گفت که دو دقیقه وقت می خواهد که صحبت کند و نکاتی دارد که دغدغه مردم است و می خواهد آن را با کاندیداها در میان بگذارد .

گویا این خانم تعهدنامه ای را آماده کرده بود که می خواست متن آن را از تریبون مراسم ، برای حاضرین بخواند تا حقیقت ادعاها و گفته های نامزدها برای حاضران قابل ارزیابی باشد که چقدر به این تعهدنامه پایبندند.

اما با توجه به طولانی شدن جلسه و ناگهانی بودن این درخواست و از طرفی تقاضای برخی افراد دیگر جهت صحبت ، این خانم نتوانست حرفش را بزند اما ما از این دانشجوی مطالبه گر خواستیم تا دغدغه اش را از طریق رسانه به افکار عمومی منتقل کند .

به نظر می رسد جامعه و خصوصا نسل جوان کارآمدی مدیران و نامزدهای نمایندگی مجلس را رصد کرده و در چنین مقاطعی حرفها و نکاتی دارند که باید شنیده شود ، مسوولین نظام باید یاد بگیرند در مواجهه با مطالبات مردم خصوصا دانشجویان پاسخگو باشند.

متن نامه ای که این دانشجوی خوش ذوق تهیه کرده بود :

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.