1398-09-27 12:05
858
0
66785
قائم مقام کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اشتغال مددجویان کمیته امداد از طریق مراکز کاریابی

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان از برگزاری نشست تخصصی مسئولان این نهاد با حضور عباسی، رئیس انجمن صنفی و موسسات کاریابی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، قائم مقام کمیته امداد استان گلستان گفت: نشست تخصصی انجمن صنفی کاریابی  با هدف بکارگماری، مشاوره شغلی و هدایت شغلی متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد برای اشتغالزایی صورت گرفت.

وی افزود:کمیته امداد به منظور توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب کارجویان تحت حمایت این نهاد اقدام به برگزاری این نشست برای استفاده از ظرفیت های موجود در موسسات کاریابی کرده است.

بابایی عنوان کرد: مددجویان مستعد اشتغال با معرفی به موسسات کاریابی از راهنمایی های لازم  این موسسات در زمینه فرصت های شغلی در بازار کار بهره مند می شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: مددجویان کمیته امداد بر اساس تفاهم نامه ای بین این نهاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون انجمن های صنفی به موسسات کاریابی معرفی می شوند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد برای بنگاه‌های اقتصادی و مؤسسات کاریابی که مددجویان این نهاد را جذب کنند بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، افزود: کارفرمایان در صورت به‌کارگیری مددجویان این نهاد به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه کارفرما معاف و کمیته امداد این سهم را پرداخت می‌کند.

بابایی دیگر بسته تشویقی برای کارفرمایان را ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اعلام و اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی در صورت جذب نیروی انسانی موردنیاز خود از مددجویان کمیته امداد به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان تا سقف پنج نفر۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از این نهاد دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های اقتصادی و کارفرمایان در مناطق محروم از هر دو بسته تشویقی، سهم بیمه کارفرما و تسهیلات قرض‌الحسنه  به‌صورت یکجا و در مناطق برخوردار فقط از یک بسته تشویقی بهره‌مند‌می شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه در صورت نیاز کارفرمایان به نیروی متخصص، این نهاد آمادگی آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان را دارد، گفت: این اقدام باهدف حمایت از کارفرمایان و به‌منظور به‌کارگیری و اشتغال مددجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.