1398-09-18 16:12
1596
0
66582

عذرخواهی نماینده غرب گلستان از مردم به دلیل عملکرد ضعیفش/ یک لیست امیدی دیگر هم به جای پاسخگویی فرار کرد!

علیرغم درخواست بسيارى از فعالين و گروه هاى سياسى و اجتماعى ملى و منطقه اى از بنده نتوانسته ام خود را جهت ثبت نام در انتخابات مجلس يازدهم اقناع نمايم. مهمترين دليل تصميم بنده، عدم تاثير گذارى مثبت مجلس حاضر در شرايط اقتصادى كشور در برابر كاهش هر چه بيشتر توان اقتصادى و سخت تر شدن شرايط زندگى مردم در طول چهار سال اخير مى باشد.

به گزارش گلستان ما، رامین نورقلی پور نماینده لیست امیدی مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان با صدور بیانیه ای به جای پاسخگویی از مردم حوزه انتخابیه خود معذرت خواهی کرد و دلایل خود را در خصوص عدم ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

متن بیانیه نورقلی پور به این شرح است:

مردم عزیز و بزرگ ايران، استان گلستان و حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان

در مدت بیش از سه سالی که افتخار نمایندگی شما را در مجلس شورای اسلامی داشته ام همواره سپاسگزار و مديون اعتماد مردم شريف حوزه غرب گلستان در انتخابات دوره دهم مجلس بوده و در حد مقدورات با همراهی صمیمانه مشاورین، مسئولين دفاتر مجلس و شهرستانها و جمع کثیری از گروه ها و فعالین اجتماعی و دلسوزان منافع و پیگیری کنندگان مسائل و مشکلات مردمی که جای تشکر و قدردانی بسیار دارد، حداکثر تلاش خود را معطوف رفع مشکلات و پیگیری مطالبات و توسعه زیرساختها نموده و از هیچ کوششی در راستای احقاق حقوق موکلان گرانقدر خود فارغ از گرایشهای سیاسی و حزبی و فکری ایشان چه در حوزه انتخابيه و استان و چه در بعد ملى دریغ نکرده ام.

حال که به موسم انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم علیرغم جایگاه نمايندگى مجلس و درخواست بسيارى از فعالين و گروههاى سياسى و اجتماعى ملى و منطقه اى از بنده و اينكه بار ديگر نيز لطف و اعتماد مردم عزيز حوزه انتخابيه را شامل حال خود مى بينم، نتوانسته ام خود را جهت ثبت نام در انتخابات مجلس يازدهم اقناع نمايم.

مهمترين دليل تصميم بنده، عدم تاثير گذارى مثبت مجلس حاضر در شرايط اقتصادى كشور، و در برابر كاهش هرچه بيشتر توان اقتصادى و سخت تر شدن شرايط زندگى شما حداقل در طول چهار سال اخير مى باشد. بنده در برابر انتظارات به حق شما از مجلس در جهت بهبود معيشت و شرايط زندگى خود كه از خواسته هاى اوليه هر ملتى از مسئولين خود به شمار مى رود، پاسخى در خور شأن شما مردم بزرگ ايران ندارم و به سهم خود صميمانه به دليل شرايط ايجاد شده عذرخواهى مينمايم. متاسفانه افزايش ناگهانى و سه برابرى قيمت بنزين در اواخر آبانماه گذشته نيز مشكلى بر مشكلاتتان افزود و سفره هاى شما را كوچكتر از پيش و ما را شرمنده تر از گذشته نمود كه اين موضوع نيز بنده را در اتخاذ تصميم خود مصمم تر كرد.

در اینجا لازم می دانم تا مجدداً ضمن ابراز مراتب تشکر و قدردانی بی شائبه خود نسبت به مردم نجیب و نیک حوزه انتخابیه غرب استان گلستان (کردکوی، بندرترکمن، بندرگز، کمیش تپه، سیمین شهر و نوکنده و روستاهای تابعه) در اعتماد به بنده، از تمامی افراد حقیقی و حقوقی و نیز دولت محترم و نمایندگان عالى ایشان در استان و شهرستان ها شامل استانداران و معاونین ایشان، مدیران کل ستادی و اجرائی، فرمانداران، مدیران شهرستانى، شهرداران، بخشداران و اعضای محترم شوراهای شهر و روستا و دهیاران عزیز و از سوى ديگر اصحاب بزرگ رسانه که به نحوی از انحاء اینجانب را در مسیر پر چالش نمايندگى مجلس صمیمانه یاری و همراهی کرده اند سپاسگزاری نمايم.

در پايان تاكيد مى نمايم كه در انتخابات يازدهم مجلس، ضمن احترام به تمامى كانديداهاى گرامى، از هيچ يك از ايشان حمايت نكرده و نخواهم نمود

رامين نورقلى پور
نماينده مردم كردكوى، تركمن، بندرگز و گميشان در مجلس دهم

انتهاي پيام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.