1398-08-30 20:37
1142
0
66385
فرمانده سپاه نینوا در آئین عطرافشانی گلزار شهدای گمنام:

بسیج بن‌بست شکن است/ «خدمت، جهاد و شهادت» در کارنامه 40 ساله بسیج

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج بن‌بست شکن است، گفت: کارنامه 40 ساله بسیج چیزی جز «خدمت، جهاد و شهادت» ندارد، بسیج همواره در کنار مردم بوده است.

به گزارش گلستان ما، حسین معروفی عصر امروز در آئین عطرافشانی گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اقتدار و امنیت ارمغان بسیج برای انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن به تفکر و روحیه جهادی است نه صرفا تشکیل پرونده، گفت: کسانی که آبروی ملت ایران و قانون اساسی برایشان اهمیت دارد بسیجی هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه چتر بسیج برای نیروهای در خط انقلاب گسترده است، ابراز کرد: نیروهای ارتش، مرزبانی، امنیتی، طلبه و روحانی که برای رشد و تعالی جامعه قدم برمی‌دارند به عنوان بسیجی تلقی می‌شوند.

معروفی ادامه داد: آموزگاری که مسئولیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را برعهده دارد در حقیقت بسیجی است حتی مدیرانی که برای کاهش آلام مردم گام برمی‌دارند در جرگه بسیجی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهدا در برقراری امنیت پایدار از بزرگترین سرمایه خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم که باید این مهم را قدر بدانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه امنیت ملت خط قرمز سپاه است، ابراز کرد: تا زمانی که گرفتار نشویم قدر امنیت را در جامعه نمی‌توانیم درک کنیم.

معروفی با بیان اینکه امنیت پایدار در انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست، تصریح کرد: هیچ گاه به فتنه‌گران و آشوبگران داخلی و خارجی اجازه نمی‌دهیم که امنیت جامعه را دچار خدشه کنند.

وی تبعیت از ولایت را تنها راه نجات و عزت انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید عاشورایی فکر و عمل کنیم، بسیاری براین باورند که انقلابی هستند اما انقلابی ماندن بهتر از انقلابی بودن است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.