1398-07-30 16:38
955
0
66018
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

کمک ۲,۶میلیارد تومانی گلستانی ها به دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از مشارکت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی گلستانی ها در جشن عاطفه های امسال برای کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال گلستانی‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید باهدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند و با شعار« با رنگ مهر رویایی را بسازیم» دو میلیارد و ۶۰۰میلیون  تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۰ مهر ماه در بیش از ۲۵۰۰ مدرسه سطح استان برگزار شد گفت: دانش آموزان گلستانی در مرحله دوم از جشن عاطفه‌ها،مبلغ ۴۰۰میلیون تومان به همکلاسی های نیازمند خود کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه هرساله در آستانه بازگشایی مدارس سنت حسنه «جشن عاطفه‌ها» برگزار می‌شود، یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار گلستان بیش از دو میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار دانش‌آموز و دانشجوی گلستانی از خدمات این نهاد در طول سال تحصیلی بهره‌مند‌می شوند عنوان کرد: کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند، روحیه خودباوری و اعتماد را در آن‌ها افزایش می‌دهد تا در ابتدای سال تحصیلی جدید، مصمم‌تر و باروحیه مضاعف و آرامشی بیشتر در کسب علم و دانش گام بردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان یتیم گلستانی در کنکور سراسری امسال افزود: کمیته امداد به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان تحت حمایت در نظر دارد با حمایت از آن‌ها، مسیر موفقیت مددجویان دانشجو را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند تا بدون دغدغه و با کمترین مشکلات به ادامه تحصیل بپردازند.

اسکندری بابیان خدمات کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند گفت: این نهاد با پرداخت کمک‌هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر و ایاب‌وذهاب دانش آموزان، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان بویژه حمایت از دانشجویان نخبه در تمامی مقاطع از کاردانی تا دکتری، گام‌های مؤثری برای ارائه خدمات به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

وی با قدردانی از اهدای ۷۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر شرکت گلرنگ به دانش آموزان سیل‌زده گلستانی افزود: شرکت گلرنگ همزمان با شروع جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس با اهدای  بسته های لوازم‌التحریر به ارزش ۷۷۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند گلستانی کمک کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.