1403-02-06 17:22
969
0
65850
محمدیاری خبر داد:

تاسیس نخستین موسسه مطبوعاتی آموزشی استان گلستان

مدیر هفته نامه بازار کسب و کار گلستان گفت : نخستین موسسه مطبوعاتی آموزشی استان گلستان جهت ایجاد فضای کسب و کار در این حوزه راه اندازی شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا محمدیاری رئیس هیات مدیره این موسسه اظهارکرد: این موسسه با هدف آموزش و اطلاع رسانی در جهت ترویج فرهنگ و ایجاد راهکارهای علمی پژوهشی به منظور فراهم نمودن بازار کار در بین نوجوانان و جوانان علاقمند بر مبنای آموزش پایه قبل از ورود به عرصه اشتغال و ارائه آموزش و ترویج فرهنگ ایرانی و آمادگی این نسل برای ورود به بازار کار به ثبت رسیده است.

محمدیاری گفت: نوجوانان و جوانان کشور از طریق این موسسه می توانند با کسب آموزش و آشنایی با محیط رسانه، گواهی پایان دوره آموزشی معتبر را از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه های بین المللی کشور دریافت نمایند.

وی اظهار داشت: از دیگر خدمات این موسسه، انجام پژوهش های رسانه ایی، تحلیل محتوا، خدمات روابط عمومی و اطلاع رسانی، ارائه مشاوره رسانه ای به اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه های اجرائی استان و بخش خصوصی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت رسانه ای، تأسیس آژانس عکس و تولید محتوا در کلیه قالب های (خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، عکس، ترجمه، چند رسانه ای و…) است که امکان گسترش فعالیت خود را در سطح وسیعی تر و حتی فراتر از گلستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بر محور تفکر مداری حلقه مفقوده ای آن است. نیاز جوانان و نوجوانان به اطلاعات و آگاهی های به روز و واقعی کمک شایانی در تلاطم های زندگی و مدیریت بحران برای آنها خواهد داشت.

محمدیاری اضافه کرد : در جامعه ای که به نوعی همه درگیر آن هستند، گذراندن دوره های آموزش و فراگرفتن قوانین و شیوه استفاده بهینه و سازنده از این ابزار قدرتمند است و در این بین لازمه ورود مسئولین و خانواده ها باید جدی باشد. تا خدای نکرده با عدم آگاهی فرزندان جامعه که آینده سازان کارآمد این مرز و بوم هستند لطمه ای وارد نشود.

گفتنی است این موسسه با مجوز شماره ۱۶۳۱۸۹ /۹۸ در مورخه ۹۸/۰۴۲۴ از مدیر کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.