1403-02-01 01:28
914
0
65837
هفته استاندارد شروع شد ؛

مدیرکل استاندارد گلستان برنامه های هفته استاندارد را اعلام کرد

مدیرکل استاندارد گلستان از آغاز هفته استاندارد و شروع برنامه های مرتبط با این هفته در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمود فرمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 14 اکتبر در تقویم جهانی به نام روز استاندارد شناخته شده که به تعاقب آن در ایران از شانزدهم لغایت بیست و دوم مهرماه به نام هفته ملی استاندارد نامگذاری شده تا تاکیدی بر اهمیت استانداردسازی در کشور باشد.

دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: هر ساله به مناسبت گرامیداشت این هفته، برنامه هایی پیش بینی و اجرا می شود که ضمن تاکید دوباره بر اهمیت استاندارد، این فرصت را بهانه ای قرار داده باشیم برای تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی، تشکل ها و نهادهای مردمی و معرفی استاندارد به جامعه.

فرمانی بیان داشت: سال جاری اما هفته استاندارد را بابی برای ارتباط استاندارد و کارکنان مجموعه استاندارد گلستان با اقشار آسیب پذیر جامعه قرار دادیم و لذا پیش بینی برنامه هایی نظیر آزادسازی یک فرد مدیون و بدهکار بابت تعهد مالی و بازگرداندن این فرد به آغوش خانواده با مشارکت کلیه کارکنان مجموعه استاندارد، آموزش استاندارد به کودکان اتباع خارجی، برگزاری مسابقه و اهدای هدیه به کودکان مبتلا به سرطان و بیماریهای صعب العلاج، برگزاری مسابقه قصه نویسی و اهدای جایزه به کودکان حاشیه نشین شهر، حمایت از هنرمند نوجوان ناشنوای گرگانی با خرید و معرفی کتاب ایشان و ... از جمله برنامه هایی است که بنا به مسئولیت اجتماعی سازمانی و ادای دین به جامعه پیش بینی کرده ایم.

مدیرکل استاندارد گلستان همچنین افزود: به میمنت تقارن شروع هفته استاندارد مصادف با سه شنبه، 16 مهرماه با چهارمین روز از هفته کودک، برنامه های مشترکی نیز با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و شهرداری گرگان برای اجرای برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز بین کودکان و نوجوانانی که در این تجمع شرکت می کنند، پیش بینی شده است.

به گفته وی برگزاری مسابقات هنری در هنرستان ها و آموزشگاه های هنری و نیز ساخت و تولید ویدئوی 60 ثانیه ای که مرتبط با شعار سال سازمان بین المللی استاندارد «استانداردهای ویدئویی، خالق صحنه جهانی» است نیز از دیگر برنامه های استاندارد گلستان می باشد که در پایان نمایشگاهی از بهترین آثار ارائه شده به روابط عمومی اداره کل برپا می گردد.

فرمانی مشارکت همکاران استاندارد گلستان در اهدای خون، پاکسازی محیط زیست، مسابقات ورزشی بین دستگاهی و دیگر برنامه های اجتماعی و فرهنگی را از دیگر اقدامات برای گرامیداشت این هفته دانست و افزود: حضور در رسانه صدا و سیما نیز با برگزاری مسابقه های رادیویی در برنامه گلستانه در هر عصر از هفته استاندارد و نیز اطلاع رسانی پرکاربردترین استانداردها از طریق مطبوعات و نیز مصاحبه های رادیویی، اجرا خواهد شد.

وی در پایان زمان برگزاری آئین گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از فعالان حوزه تولید و صنعت و استانداردسازی را روز یکم آبان اعلام کرد و گفت: انشاءالله در سال جاری افتخار میزبانی سرکار خانم پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران را در گلستان، به مناسبت برگزاری این مراسم خواهیم داشت.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.