1398-07-13 10:46
886
0
65782
آیت‌الله نورمفیدی:

تقویت قدرت دفاعی در سال‌ های اخیر نشانه پیشرفت‌ های علمی ایران است

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه باید برای اقتدار نظامی و دفاعی کشور هزینه کرد، گفت: تقویت قدرت دفاعی و نظامی ایران نشانه‌ای غیرقابل انکار از پیشرفت‌های علمی ایران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: مسئولیت نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت از کوچه‎ها و خیابان‎ها آغاز می‎شود و تا لب مرز ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور به راحتی به دست نیامده و 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز در نیروی انتظامی گواه این مسئله است و باید از تلاش‌های پلیس قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از مستقل‌ترین کشورها به شمار می‌رود، گفت: در جهانی که دولت‌ها سعی می‌کنند خود را به قدرتی بچسبانند اما ایران مستقل‌ترین کشور بوده و به هیچ جایی وابسته نبوده و تحت هیچ سلطه هیچ قدرتی نیست.

وی اظهارداشت: کشورهایی که زیر سلطه این و آن زندگی می‌کنند، می‌بینید که با چه ذلتی به حیات خود ادامه می‌دهند. عربستان سعودی نمونه همین است که هم پولش را می‌گیرند و هم استهزایش می‌کنند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه باید اقتدار نظام اسلامی در همه زمینه‌ها افزایش یابد، گفت: باید هرچه می‌توانیم اقتدار خودمان را روز به روز بیشتر کنیم و اقتدار علمی، اقتصادی، اطلاعاتی و اقتدار نظامی و قدرت دفاعی را افزایش دهیم. در این سال‌ها با همه مشکلاتی که دشمنان برای ما درست کردند گام‌هایی برداشتیم.

وی ادامه داد: درست است ما امروز از نظر اقتصادی مشکل داریم اما همین مراکز بین‌المللی اخیرا اعلام کردند که ایران از نظر توسعه صنعتی از 95 به 55 رسیده است.

امام جمعه گرگان به اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر از نظر علمی پیشرفت نکرده بودیم نمی‌توانستیم قدرت نظامی و دفاعی خود را تقویت کنیم. ما امروز از نظر علمی هم اقتدار داریم. همچنین مخفی‌ترین مسائلی را که ممکن است سازمان‌های اطلاعاتی دنیا علیه ایران اسلامی به کار بگیرند از نظر نیروهای اطلاعاتی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و غیره مخفی نمی‌ماند. بخشی از آن را چند روز قبل شنیدید که می‌خواستند سردار قاسم سلیمانی را به شهادت برسانند اما نیروهای اطلاعاتی ما این توطئه را کشف کردند. امروز ما از این نظر در جایگاه مقتدری قرار داریم.

وی به برجام و رفتارهای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در قبال این تعهد بین‌المللی اشاره کرد و افزود: خودشان آمدند و نشستند در مذاکرات هسته‌ای و برجام تعهداتی را امضا کردند و حالا زیرش زدند و امروز داعیه مسائل دیگری دارند. وقتی در این جریان دقت می‌کنیم می‌فهمیم که این رفتارها بخاطر اینست که اقتدار ایران در منطقه به جایگاهی رسیده است که دشمنان به وحشت افتاده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز موشک‌های دوربرد، نقطه‌زن و رادارگریز جمهوری اسلامی همه دشمنان حتی آمریکا را به وحشت انداخته است. امروز کسی جرات نمی‌کند به ایران اسلامی نگاهی چپ بیندازد و این اقتدار ناشی از فرهنگ قرآنی ما است.

وی اظهارداشت: قرآن دستور می‌دهد که برای رسیدن به اقتدار باید هزینه کرد و آن را به دست آورد. هزینه برای اقتدار علمی، اقتصاد، نظامی و اطلاعاتی راه دور نمی‌رود. ما تا آخر این مسیر خواهیم رفت. اگر امروز آنان زیر قول خودشان زدند و نامردی کردند، قرآن به ما دستور داده است که با آنان مقابله کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: اگر امروز تعهداتمان را نسبت به طرف‌های برجام کاهش می‌دهیم براساس دستورات قرآن است. ما سرجایمان نمی‌نشینیم که آنها هرکاری خواستند انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.