1398-06-18 07:21
571
0
65359
نوروزی در پاسخ به دروغ پراکنی یک کانال وابسته :

رافت اسلامی و پادرمیانی بزرگان باعث شد سایت انتخاب را ببخشم

نماینده سابق علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای به ادعای یکی از کانال های تلگرامی حامی نماینده فعلی این شهرستان پاسخ داد .

به گزارش گلستان ما ؛ رحمت الله نوروزی در این تکذیبیه که خطاب به ادمین کانال ارسال شده ، گفته است :

جناب آقای حامد صمدلویی ادمین محترم کانال گلستان تا توسعه

مطلبی امروز بر روی خروجی کانال گلستان تا توسعه قرار گرفت که ادمین محترم نظر به حمایت از نماینده فعلی علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ، اتهامات کذبی را متوجه اینجانب به عنوان نماینده سابق این شهرستان نمود.

مطلب فوق الاشاره اگر چه مستقیما نام نماینده سابق را ذکر نکرد اما افکار عمومی نیک می دانند که منظور ادمین چه کسی بوده و از آنجا که منتشر کننده این خبر به قصد اضرار اقدام به انشار متن مذکور نمود ، اینجانب حق خود را برای پیگیری از طریق مراجع قضایی محفوظ می دارد.

طبق رای شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران قاضی مدیر خراسانی سایت انتخاب که منتشر کننده اکاذیب علیه اینجانب بوده محکوم شد و بنده به موجب رافت اسلامی و پادرمیانی بزرگان ایشان را بخشیدم که تصویر حکم نیز خدمت شما ارسال می گردد.

در پایان ضمن تکذیب مطلب منتشر شده در کانال گلستان تا توسعه منتسب به اینجانب ، درخواست چاپ تکذیبیه طبق قانون مطبوعات را دارم ، ضمن اینکه حق خود می دانم در صورت لزوم و تکرار چنین اتهامات کذبی قضیه را از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایم.

رحمت اله نوروزی

نماینده سابق مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.