1398-05-31 07:37
1811
0
65079

هدهد صبا در دستان کاروان هنرمندان صدا و سیمای گلستان

2 هدهد صبای بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها بر دوش کاروان هنرمندان صدا و سیمای گلستان جای گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، 2 تندیس این جشنواره را معاونت های سیما و فضای مجازی به ترتیب در بخش های فیلم تلویزیونی شعری برای قاسم و انیمیشن شیرین و فرهاد برای استان به ارمغان آوردند.

در حوزه سیما نخستین هدهد بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در دستان نسیم باستانی برای «شعری برای قاسم» به عنوان بهترین فیلم تلویزیونی جشنواره قرار گرفت و بهترین کارگردانی حسین عامری، صمد جودکی و حسین عامری به عنوان بهترین فیلمنامه و سروش جعفری بهترین بازیگر کودک برای فیلم «شعری برای قاسم»، مستند عباس بهرامی در بخش بهداشت و سلامت با نام «ریحانه» ومستند زهرا ایران نژاد در بخش منابع طبیعی با نام «لبخند زمین» رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کردند، همچنین در بخش نمایشی ستاره سلطانی و یدا... شکاری به ترتیب به عنوان بهترین بازیگر زن و مرد فیلم «شعری برای قاسم» و در بخش جنبی مستند عباس بهرامی با موضوع مادران نمونه با عنوان « خادم قرآن» و مستند مهدی رئیسی با موضوع وحدت و انسجام ملی و پرچم با عنوان «من انقلابی ام » شایسته تقدیر شدند.

حمید کاویانی برترین تهیه کننده برنامه صبحگاهی با عنوان«گلستان سلام» و عبدالمطلب ممشلی بهترین معاون با موضوع«رادیو در بحران» رتبه نخست و دیپلم افتخار جشنواره را به خود اختصاص دادند، همچنین شهده شاکری نژاد و سونیا سعادت فر تهیه کنندگان برنامه های «خانواده» و« مستند» به عنوان تهیه کننده و مرضیه اسدی با موضوع «برنامه ایران 626» و میر حماد سید رحمانی به عنوان گزارشگر «پیرامون سیل» شایسته تقدیر شدند.

در حوزه تولیدات خبری مراکز در بخش سیل، گزارش تلویزیونی خاطره تیموری با عنوان «سد مردمی» و فاطمه حبیبی از باشگاه خبرنگاران جوان در بخش خبرنگاران با گزارش «ساقه طلایی» رتبه نخست و دیپلم افتخار را کسب کردند.

همچنین علی ذاکری در بخش گزارش خبر رادیویی با عنوان «بی دفاع» با موضوع قتل محیط بان و حسین اکاتی در بخش فضای مجازی و تصویربرداری گزارش خبری تلویزیونی با عنوان «بغض آسمان» شایسته تقدیر شدند.

در حوزه معاونت فضای مجازی رحیم کریم زاده با انیمیشن «شیرین و فرهاد» دومین هدهد جشنواره بیست و دوم را برای مرکز گلستان کسب کرد و همچنین این انیمیشن کاری از رحیم کریم زاده، سینا غیجی در تولیدات مردم محور با موضوع«درخواست گوشی» و در بخش جنبی – سلامت حمزه کرد شاکری بهترین پویانمایی با موضوع «کنترل خشم» حائز رتبه نخست و دیپلم افتخار این جشنواره شدند و در حوزه پادکست آرش بایی با موضوع «واقعه 16 آذر» و معاونت فضای مجازی مرکز گلستان رتبه سوم را در بین دیگر مراکز استان ها از آن خود کردند.

در حوزه پژوهش ام کلثوم دهقان در بخش پژوهش های بنیادی با موضوع اجتماعی «فرهنگ اقوام» مقام نخست و دیپلم افتخار بیست و دومین جشنواره را از آن خود کرد.

در حوزه شعر و موسیقی مسعود مفیدی در بخش موسیقی محلی – مقامی با عنوان  « مسیر عشق» به زبان فارسی و ترکمنی و محمود لاکتراش با اثر موسیقی با عنوان « فضای مجازی » رتبه برتر و دیپلم افتخار جشنواره را به خود اختصاص دادند.

بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکزاستان ها 25 تا 27مرداد در خراسان شمالی برگزار شد و صدا و سیمای گلستان با 100 اثر در حوزه های سیما، صدا، خبر، فضای مجازی، پژوهش، شعر وموسیقی در این دوره حضور داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.