1398-05-02 10:37
640
0
64600
مدیر عامل شرکت عماد خبرداد:

احداث 3 باب مدرسه در استانهای حادثه دیده از سیل با کمک بانک دی

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی گفت : سه باب مدرسه در محروم ترین بخش و روستاهای استان های حادثه دیده از سیل احداث و تقدیم ارواح طیبه شهدای آن منطقه خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمود حسینی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی اظهارداشت : در پی حادثه ناگوار سیل ویرانگر پیش آمده برای هموطنان عزیزمان در روستاهای مختلف منجمله استان های گلستان و لرستان، هیات مدیره بانک دی با مصوبه ای مقرر نموده اند بخشی از هزینه های تبلیغاتی خود را از سرجمع ردیف مربوطه کسر و به این امر خداپسندانه اختصاص دهد.

وی ادامه داد : در همین راستا مقرر شد سه باب مدرسه در محروم ترین بخش و روستاهای استان های مذکور احداث و تقدیم ارواح طیبه شهدای آن منطقه نمایند.

حسینی با اشاره به اینکه شرکت عماد از زیرمجموعه های بانک دی مسئولیت احداث این مدارس را بعهده گرفته است تصریح کرد: یکی از این مدارس در روستای گری از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان می باشد که در این بخش عزیزان ترکمن ساکن هستند. 

به گفته وی ؛ شرکت عماد با نیروهای متخصص و مجرب خود عملیات ساخت یک مدرسه سه کلاسه به مساحت 360 مترمربع با رعایت تمامی استانداردهای سازه، موجود در کشور در هفته جاری شروع می نماید.

مدیرعامل شرکت عماد ابراز امیدواری کرد: که ظرف مدت حداکثر 5 ماه مراحل احداث تکمیل و تحویل گردد و عزیزان دانش آموز بتوانند از آن بهره برداری نمایند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دو باب مدرسه دیگر در شهرستان سیل زده استان لرستان در آینده نزدیک شروع خواهد شد. ناگفته نماند بانک دی در جریان حادثه زلزله مناطق غرب کشور در سال گذشته اقدام به ساخت 3 باب مدرسه در استان کرمانشاه ، شهرستان های گیلان غرب و سرپل ذهاب نموده است.

حسینی تصریح کرد: بانک دی بانکی ارزش آفرین و بر پایه مبنای اعتقادی، ضمن انجام وظیفه در حوزه سیستم بانکی نظام اسلامی در چنین مواردی دوشادوش سایر مدیران محلی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خدمت مردم شریف و قدرشناس می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.