1398-01-12 11:48
399
0
62265
مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

کمک بلاعوض ۱.۸ میلیارد تومانی به مددجویان سیل‌زده گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: با توجه به خسارات وارده بارش باران و سیل در روزهای نخست سال جدید به مددجویان گلستانی، کمیته امداد یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به‌حساب خانوارهای سیل‌زده تحت حمایت این نهاد واریز کرد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به کمک یک میلیارد تومانی مرحله نخست این نهاد به سیل‌زدگان گلستانی گفت: کمیته امداد برای کاهش آلام بیش از ۳۰۰۰ خانوار مددجوی سیل‌زده گلستانی، امروز در مرحله دوم ۸۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض، شامل خانوارهای یک‌نفره، ۳۰۰ هزار تومان، دونفره ۴۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۵۰۰ هزار تومان، چهارنفره، ۶۰۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۷۰۰ هزار تومان واریز کرد.

وی با تشریح عملکرد و اقدامات کمیته امداد در خدمت‌رسانی به مددجویان سیل‌زده، از سه برابری شدن مستمری فروردین‌ماه مددجویان آسیب‌دیده از سیل خبرداد.

اسکندری با اشاره به اینکه کمیته امداد در کنار مددجویان خواهد بود و خسارت وارده را جبران می‌کند افزود: این نهاد امروز ۱۵۰ سبد غذایی و پنج کامیون متشکل از ۴۰۰ مورد لوازم و اثاثیه ضروری منزل ازجمله یخچال، فرش، موکت و پتو به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خسارت‌دیده اهدا کرد.

وی یادآور شد: در سیل اخیر پنج شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان، بندر ترکمن و آزادشهر و بیش از ۵۴۴ روستا در معرض سیل ویرانگر و آب‌گرفتگی قرار گرفتند.

اسکندری عنوان کرد: مردم نیک‌اندیش ایران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.