1398-01-12 09:25
406
0
62261
رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان؛

ورود سامانه ناپایدار از امروز به گلستان/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری پراکنده

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان از وورد سامانه ناپایدار به استان و احتمال بارشهای رگباری پراکنده خبرداد.

به گزارش گلستان ما، محمود محمدقلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد ریزش باران خصوصا در نواحی کوهستانی بودیم. بیشترین بارندگی ها در ناحیه جنوب غرب استان، شهرهای بندرگز و کردکوی به میزان 14 میلیمتر و گرگان به میزان 5 میلیمتر و در بقیه نواحی که بارش گزارش شده کمتر از 2 میلیمتر بوده است.

وی بیان کرد:‌ از بعد از ظهر امروز سامانه ناپایدار وارد استان خواهد شد که در ابتدا وزش باد نسبتا شدید در نواحی ساحلی جنوب غرب را همراه دارد و به تدریج از اوایل شب نواحی شرقی استان نیز درگیر وزش باد و ناپایداری خواهند شد. در برخی ساعات سرعت وزش باد به بیش از 80 کیلومتر بر ساعت می رسد.

محمدقلی‌پور افزود: همزمان با ورود این سامانه شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم بود و البته بارش ها قابل توجه نخواهد بود. با توجه به اینکه جنس باران رگباری است، امکان آبگرفتگی در برخی نقاط مستعد وجود دارد.

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان گلستان خاطرنشان کرد: ‌از صبح فردا (13 فروردین ماه) به تدریج این سامانه از استان عبور می کند و جو به حالت عادی خود باز می گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.