1394-02-15 12:03
1877
1
14257

چهار گلستانی در جمع برندگان نام‌گذاری پهپاد RQ170 ایرانی

چهار گلستانی در جمع برندگان نام‌گذاری پهپاد RQ170 ایرانی حضور دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، در پی شکار پهپاد جاسوسی RQ170 آمریکایی در آذرماه سال 1390 توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به اتمام رسیدن عملیات مهندسی معکوس آن، متخصصین متعهد و فرزندان انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی موفق به طراحی معکوس و تولید «پهپاد RQ170 ایرانی» شدند.

متعاقباً پس از اعلام این دستاورد بزرگ و راهبردی توسط فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سرلشکر حسن طهرانی مقدم و پاسداشت شهدای اقتدار موشکی سپاه، فیلم پرواز این پرنده در روز چهارشنبه مورخ 21/8/93 از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و علاوه بر خرسندی و خوشحالی شما ملت غیور و غیرتمند و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، حیرت، عصبانیت و ناراحتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به‌ویژه مقامات آمریکایی را رقم زد.

در این راستا، نظر به اهمیت نام‌گذاری بومی این دستاورد افتخارآمیز، از مردم فهیم و قدرشناس، به‌ویژه جوانان آینده‌ساز کشور درخواست ‌شد نام پیشنهادی خود را جهت جایگزینی بانام «RQ170 ایرانی» حداکثر تا 16 آذرماه (روز دانشجو) از طریق پیامک به شماره 20002541 ارسال کنند.

«مرحله اول» قرعه‌کشی این مسابقه در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در تهاجم نظامی به طبس (در سال 1359) با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضای سپاه برگزار و به‌قیدقرعه تعداد 110 نفر از هم‌وطنان عزیز برگزیده و هدایا و جوایز آنان واگذار شد.

این جوایز شامل «10 کمک‌هزینه سفر حج عمره» به ارزش هر نفر بیست میلیون ریال، 20 کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش هر نفر پانزده میلیون ریال و 80 سکه تمام بهار آزادی است که به برگزیدگان اهدا گردید.

اسفندیار شیرازی از گالیکش به همراه نرگس سعید ثانوی از گنبدکاووس هر یک موفق به دریافت کمک‌هزینه 15 میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات شد.

همچنین یوسف گرکز شهروند گلستانی و احمد مهری از گرگان موفق به دریافت سکه تمام بهار آزادی از این مسابقه شدند.

گفتنی است مرحله دوم قرعه‌کشی، با فراخوان روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با دریافت پیشنهاد گزینه نهایی توسط مردم در خجسته سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار از میان گزینه‌های «سیمرغ»، «طبس» و «اقتدار» انجام و اسامی برندگان از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

با سلام ؛آیا جوایز بین کلیه شرکت کنندگان قرعی کشی شده است؟ آیا نباید افرادی که نام انتخابیآنها برگزیده شده معرفی و جزو برندگان باشند ؟نام سیمرغ ، یکی از انتخاب های اینجانب بوده است .ولی هیچ اطلاعی از چگونگی قرعی کشی و ... ندارم...

0
0
پاسخ
1394-02-15 22:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.