1394-02-14 17:17
1229
4
14219
علی اصغر طهماسبی:

گروههای سیاسی قبل از اخذ مجوز از فرمانداری مراسم هیچ سخنرانی را اطلاع رسانی نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری هرگونه همایش سیاسی، دعوت از شخصیتها و سخنرانی، تنها با اخذ مجوز از فرمانداریهای استان امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفند ماه جاری و برای پیشگیری از هر گونه اقدام   تنش زا از کلیه احزاب، تشکلها و گروههای سیاسی می خواهیم تا قبل از اخذ مجوز لازم از فرمانداریهای استان ، همایشها و مراسم سخنرانی هیچ شخصیتی را اطلاع رسانی عمومی نکنند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداریها و پیمانکاران طرف قرارداد آنها نیز موظفند پیش از نصب هرگونه بنر و تبلیغات مربوط به سخنرانی شخصیتهای کشوری و استانی، تأییدیه اطلاع رسانی مراسم و تجمع را از فرمانداری شهرهای خود اخذ نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تأکید بر التزام و پایبندی به قانون در هر شرایطی، بیان کرد: همه در سایه نظام پربرکت جمهوری اسلامی و در راستای اعتلای نام میهن عزیزمان فعالیت می کنیم و باید به گونه ای رفتار کنیم که عملکرد ما در هیچ حوزه ای خارج از دایره قانون نباشد.

طهماسبی وجود تشکلها و گروههای سیاسی را یک ظرفیت بزرگ برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دانست و گفت: انتظار ما از همه گروهها و تشکلهای سیاسی استان این است که با احترام به سایر احزاب سیاسی و پایبندی به قانون ، فضایی پر شور و نشاط را برای برگزاری انتخاباتی هر چه باشکوه تر در استان گلستان رقم بزنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدی

یعنی فقط طرفداران فتنه اجازه ی سخنرانی دارند؟چرا به دکتر جلیلی نماینده حضرت اقا اجازه داده نشد مگر اینکه فرماندار ...

0
0
پاسخ
1394-02-15 03:28
اصغری

مقامات نظام اعم از نمایندگان مجلس دولتمردان . مجمع تشخیس مصلحت نظام قوه قضائیه و. . . برای سخنرانی احتیاج به مجوز ... ندارند .میشه شماره مجوز خانم کولایی و سخنرانی در محیط زیست رو ارایه کنید .سازمان محیط زیست به استناد کدام قانون مکان دولتی رو دراختیار یه فتنه گر گذاشته؟ از کی باید فرزندان انقلاب باید برای تجمعات شان از ... مجوز بگیرند ؟اقبال مردم از ... گویان روز بروز کمتر میشود و دستشان رو شده مخصوصا با فکت شیتی که رئیس جمهور روحانی رو کرد ولی هنوز وزیر امور خارجه و رئیس انرژی اتمی خبر ندارن .اونوقت به جلیلی میخوان گیر بدن .ای دل غافل . . . ای دل

0
0
پاسخ
1394-02-15 03:53
1539

اصلاح طلبان این همه همایش سخنرانی و........برگزار میکنند یکی نیست به انها بگوید ان کواکبیان که از فتنه گران حمایت میکند مگر مجوز گرفته بود امد یک اغتشاش هم بپا کرد و رفت .حالا اقای دکتر جلیلی یکروز به این استان دعوت شد از همه طرف دارند حمله می کنند این رسم مهمان نوازی نیست اقایون سیاسیون .

0
0
پاسخ
1394-02-15 20:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.