1394-02-07 06:17
1550
0
13882
حیدرعلی احمدی:

در سال گذشته با کاهش 7 درصدی سرقت مواجه بوده ایم

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: با تلاش دستگاههای مرتبط استان در سال 93 با کاهش 7 درصدی سرقت مواجه بوده ایم.

به گزارش گلستان ما ؛ "حیدرعلی احمدی" در جلسه کمیسیون جرائم سازمان یافته استان، اظهار کرد: توجه به جرائم سازمان یافته در مقایسه با ارتکاب جرائم از نوع دیگر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا تشدید، باندی بودن، قصد اولیه، تکرار و تبانی در آن نهفته است که همه این عوامل باعث ایجاد احساس نا امنی در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: از اینرو همه دستگاههای ذیربط موظفند تا موضوع جرائم سازمان یافته را با حساسیت ویژه و خاصی در دستور کار سال 94 خود قرار دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان تصریح کرد: در سال 94 در دو حوزه پیشگیری و علاج بخشی به موضوع جرائم سازمان یافته پرداخته خواهد شد که از این جهت ظرفیت بالقوه استان برای شکل گیری جرائم سازمان یافته از موضع دستگاههای عضو کمیسیون ، احصاء و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: در خصوص موارد به وقوع پیوسته نیز تشکیل بانک اطلاعاتی ، تجزیه و تحلیل ، رصد مرتکبین و علاج بخشی موضوعی ، محور کار در این حوزه خواهد بود.

طبق تعریف جرائم سازمانی آن دسته از جرائمی است که، سه نفر یا بیشتر بصورت باندی، مرتکب آن شده باشند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.