1394-02-06 19:55
1341
0
13866
مروتی در میزگرد جوانان اصلاح طلب :

برای ما مشخص است که آیت الله نورمفیدی رای اول را در انتخابات خبرگان می آورد /کاندیداها شناسنامه دار و دارای برنامه باشند

یک کارشناس ارشد سیاسی مدعی شد: در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری چیزی که مطرح هست بحث رای آوری آیت الله نورمفیدی است. مشخص است برای ما که با قاطعانه رای خواهند آورد. ولی بحث حضور حداکثری و رای بالای حاج آقای نورمفیدی است که مطمئنا برای ما باید یک سرلوحه و هرف اصلی قرار بگیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد رضا مروتی کارشناس ارشد علوم سیاسی نماینده شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب استان گلستان در میزگرد جوانان اصلاح طلب در روزنامه گلشن مهر گفت:  بحث انتخابات مجلس بحث پیچیده ای است. یک از مشکلاتی که متاسفانه همیشه در بحث انتخابات در کشور داشتیم و داریم این است که بعضا افرادی  وارد این عرصه می شوند که فعالیت سیاسی و  شناسنامه سیاسی اجتماعی فرهنگی در سطح جامعه ندارند. 

مروتی گفت : این مسئله هم به فقدان ساختار سیاسی و جامعه مدنی منسجم در کشور بر می گردد. این در کشور ما وجود ندارد و می بینیم افرادی که شناسنامه و توانایی ندارند در  زمان های خاص وارد انتخابات می شوند و بعضا با لابی هایی که انجام می دهند و یا با توانایی های اقتصادی که دارند رای عده ای از مردم را بدست می آوردند. 

وی اشاره کرد: انتظاری که من به عنوان یک جوان دارم این است که اولا  کاندیدایی معرفی شود که شناسنامه دار و دارای صلاحیت و توانایی باشند.

این کارشناس ارشد سیاسی مدعی شد: در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری چیزی که مطرح هست بحث رای آوری آیت الله نورمفیدی است. مشخص است برای ما که با قاطعانه رای خواهند آورد. ولی بحث حضور حداکثری و رای بالای حاج آقای نورمفیدی است که مطمئنا برای ما باید یک سرلوحه و هرف اصلی قرار بگیرد.

محمدرضا مروتی خاطرنشان کرد: در بحث مجلس می خواهم به نکته ای که آقای مهیمنی اشاره کردند صحبت کنم. بحث کاندیداهای پنهانی که در بحث انتخابات مجلس حضور دارند.به نظر من هم افرادی وجود دارند که کاندیدای پنهان هستند؛ افرادی هستند که هنوز تصمیم به ورود به انتخابات را نگرفته اند و یا اینکه تصمیم خود را در لحظات پایانی بروز می دهند. این افراد با ورود در لحظات پایانی نه تنها به کل استان لطمه می زنند بلکه به برنامه ریزی که سایر گروه ها و جناح های سیاسی در حال انجام هستند لطمه وارد می کند.

وی تصریح کرد: از نظر من نیاز هست روی کاندیداهایی کار کنیم که در لحظات پایانی تصمیم بگیرند تا ورودشان در لحظات پایانی تمام برنامه ریزی هایی را که گروه های سیاسی انجام داده باشند را برهم بزند. 

این فعال سیاسی گفت : به هر حال بعضا ما می دانیم که کاندیداهایی هستند که شاید می دانند و مطمئن هستند و یا  بازخوردی که در گذشته داشتند این بوده است که به در بحث تایید صلاحیت با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

مروتی بیان داشت: در این جا  افراد سیاسی وجود دارند که ممکن است به تایید صلاحیت خود هم مطمئن نباشند و فقط با ورود خودشان و با فعالیتی که پیش از این می کنند و عدم هماهنگی و همکاری با افرادی که ممکن است هم تایید صلاحیت شوند و هم احتمال رای آوری آن ها  بالاست باعث می شوند که فضای سیاسی استان و اصلاح طلبان خراب شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.