1394-02-07 04:00
1679
2
13863
انتقاد صریح نريماني از اصلاح طلبان رادیکال

اینها به دنبال سکولاریزه کردن جامعه هستند / اصلاح طلبان تندرو راه امام(ره) را گم کرده اند!

یک از حامیان جوان روحانی گفت : نگاه افرادی که دغدغه دین و انقلاب دارند را سطحی و خرد می شمارند این در حالی است که جلوی پایشان را هم نمی بینند ؛ مخالفین خود را سرکوب می کنند و با کمال پر رویی فریاد می زنند زنده باد مخالف من !!!

به گزارش گلستان ما؛ سيد نعيم نريماني يكي از جوانان اصلاح طلب و فعال سياسي اجتماعي طي نامه اي خطاب به اصلاح طلبان گلستان نوشت: راه امام (ره) را به بدشكلي گم كرده اند، ادعايشان آنقدر زياد است كه دچار توهم فكري و ذهني شده اند ، خط امام (ره) در واقع توسط مقام معظم رهبري زنده مانده و گرنه اينها چيزي از انقلاب و اسلام باقي نمي گذاشتند ، اينها به دنبال سكولاريزه كردن جامعه هستند.

وي در ادامه نوشت : از انحراف از خط امام راحل دم می زنند؟! بسیار عجیب است !! یا امام (ره)را ندیده و نشناخته اند ؟ یا بر اثر توهم چنین می گویند ؟ به دیگران به راحتی جاهل می گویند که علتش را هم نمی دانم . اما آنچه در کتب مربوط به علم منطق آمده این است که جهل بر دو قسم است :

الف) جهل ساده و آن این است که طرف نمی داند که خوب این اشکالی ندارد، خیلی ها خیلی چیزها را نمی دانند.

ب)جهل مرکب : این نوع دوم جهل می باشد و از بدترین و کثیف ترین نوع جهل می باشد و آن اینست که انسان موضوعی را نمی داند ولی فکر می کند که می داند! ریش و چفیه و لباس خاکی را نماد تحجر معرفی می کنند و دم از انقلابی بودن می زنند ! چه قدر حیرت انگیز ! به قول یکی از آقایون بزرگان شاید چون منقلب شده اند احساس انقلابی بودن هم دارند!!؟

وقتی از امیرالمومنین علی (ع) سخن می گویند، گویا راجع به کتب تحریف شده ی مسیحیت دم می زنند که می گوید : اگر کسی از روی دشمنی سیلی بر صورتت زد آن طرف صورتت را بیاور و بگو بزن ! واقعا چقدر عجیب است !!چه قدر انقلابی اند اینها !! شاید اینجانب واژه ی انقلاب را درست نمی دانم ؟! در اسلام نیز اینگونه اند : به اعتقاد بنده بین یک اسلام سطحی مدنظر خودشان و اسلام ناب محمدی گیر افتاده اند ! امر به معروف و نهی از منکر را به کلی فراموش کرده اند و کسی را که به فتوای رهبرش چنین کند را تحقیر و تمسخر می کنند!!؟

نگاه افرادی که دغدغه دین و انقلاب دارند را سطحی و خرد می شمارند این در حالی است که جلوی پایشان را هم نمی بینند !!؟؟ ای کاش یک نگاه آزادانه به دور از تعصبات حزبی و جناحی به کشور های منطقه مثل عراق و سوریه و مصر و لیبی و ... می انداختند و بعد همه چیز را زیر سوال می بردند .

مخالفین خود را سرکوب می کنند و با کمال پر رویی فریاد می زنند زنده باد مخالف من !!! باز از دمکراسی می گویند ! اما کدام نوع آن ؟ دمکراسی غربی که توام با بی حجابی و بی بند و باری است ! و گرنه دموکراسی اسلامی که از نظر آنها برای هزارو چهارصد سال قبل است و دورانش گذشته است؟!

امروز اینها در پناه اعتدال قرار گرفته اند و طوری اعتدال ، اعتدال می گویند که انگار مثلا چه خبر است ؟! چه چیز نویی است مثلا !

به اعتقاد اینجانب اینها این گونه حرف ها را با هدف بهره های سیاسی – انتخاباتی می گویند و گرنه چه لزومی می تواند داشته باشد ! جواب سربازان امام زمان (عج)و یاران مقام معظم رهبری به اینها چنین است: [پرچمدار حقیقی اعتدال در این نظام و انقلاب حضرت آقا بوده ، هست و به کوری دشمنان خواهد بود.] و البته این بسیار هم عالی است که یک دولت بخواهد بر این مدار حرکت کند در همین جا اعلام می کنم که اینجانب و سایر دوستانم با کمال میل و تمام وجود آماده ی پذیرش هرگونه هزینه و هجمه در راه دفاع از آرمان های انقلاب ، امام و رهبری هستیم.

امیدوارم خدا یاران و لایت را حفظ و ناکثین و قاسطین و مارقین زمانه را خوار و ذلیل نماید.

سيد نعيم نريماني – استان گلستان – گرگان    06/02/1394

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

بیایید دست از سر این سید بردارید ، این بیچاره که خودش از خودش عکس میگره و برای خودش نوشابه باز میکنه، نه میدونه رادیکال چیه و نع میدونه سکولاریزه

0
0
پاسخ
1394-02-07 15:44
مهدی

احسنت آقای نریمانی حرفهای واقعا صریح و بی پرده بوداما کجا گوش شنوادو روز دیگه همین آقایون به شما هم انگ میزنن اینها فقط به دنبال دو چیز هستنقدرت و پول

0
0
پاسخ
1394-02-08 06:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.