1394-01-04 17:41
1730
0
12362
حجت الاسلام ریاحی؛

عزاداری حضرت زهرا(س) باید تبین کننده سبک زندگی فاطمی باشد

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان گفت: عزاداری برای حضرت زهرا(س) باید تبین کننده سبک زندگی آن حضرت باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام علیرضا ریاحی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) اظهارکرد: هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.

وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه و ایامی که مرتبط با عزاداری‌ها برای اهل بیت (ع) است یکی از مسائل مهم در کشور ما است این مراسم چه از نظر مردمی و چه از نظر تثبیت اخلاق و قانون‌گرایی در جامعه بسیار مهم و کارآمد است و ما باید سعی کنیم که مناسبت‌ها را همان‌گونه که برای اهل بیت (ع) اصل بوده و خواسته آنهاست به صورت باشکوه و با عظمت برگزار کنیم ولی عزاداری‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که تبیین کننده سبک زندگی آنها باشد.

حجت الاسلام ریاحی تصریح کرد: ما باید جوانان و نوجوانان را برای حضور در این مراسم تشویق کنیم و هیچ شک و شبهه‌ای در این رابطه وجود ندارد و نباید به بهانه‌ عید و... از این ایام دور شوند.که البته این موضوع منافاتی با صله رحم ندارد و در دین ما به آن خیلی تأکید شده است و قطع رحم از گناهان کبیره است .

این مقام مسئول تأکید کرد: آنچه که اهل بیت (ع) در این مراسم از ما می‌خواهند تجلی و تبلور آن را اکنون می‌توانیم در سخنان ولی امر مسلمین می توانیم بیابیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.