1402-07-11 21:02
930
0
86745
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تحول بزرگ در عرصه «فرهنگ و هنر» ایجاد می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحول بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر با پشتیبانی ما رقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما؛ محمدمهدی اسماعیلی در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی اظهار کرد: گلستان به‌واسطه مردم خون‌گرم و همچنین اقوام مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند نمونه‌ای از ایران بزرگ اسلامی تکامل‌یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جشنواره به تجربه نوینی تبدیل شد و از دوستان و هنرمندان خوب و مهمانان خارجی که حاضر بودند و دست‌اندرکاران این برنامه که کار مهمی را اجرا کردند تشکر می‌کنم.

اسماعیلی بیان کرد: هنرمندان پیش‌کسوت سرمایه‌های بزرگ جامعه و کشور ما به شمار می‌رود و شعار مهم عدالت فرهنگی در جای‌جای مختلف کشور خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: استقبال خوبی که در بخش‌های مختلف این جشنواره که در گرگان و کردکوی برگزار شد نشان داد مردم به هنرهای خود احترام می‌گذارند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مهم‌ترین دارایی یک کشور سرمایه‌های فرهنگی و هنری است و با هیچ قابل‌قیاس نیست، جامعه که در آن فرهنگ و هنر زنده باشد به رشد و تعالی می‌رسد.

وی افزود: اگر فرهنگ و هنر پرشکوه در جریان باشد کشور را به توسعه می‌رساند، در چهارمحال بختیاری فرهنگ کار با موسیقی گره‌خورده است و سیاست قطعی ما گسترش فرهنگ نمایش‌هایی آیینی و سنتی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص بودجه جداگانه برای سه استان از جمله گلستان خبر داد و گفت: تحول بزرگ در عرصه فرهنگ و هنر با پشتیبانی ما رقم خواهد خورد و از انجمن‌های موسیقی حمایت خواهیم کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.