1402-06-06 09:30
570
0
86260
با کسب عناوین مختلف رقم خورد؛

موفقیت گلستانی‌ها در بیست و هفتمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد

نتایج بیست و هفتمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و بار دیگر اهالی قلم ،اندیشه، فرهنگ و هنر استان گلستان افتخار آفرینی کردند.

به گزارش گلستان ما؛ بیست و هفتمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با رای هیئت  داوران بخش های گوناگون این رویداد، به کار خود پایان داد و نفرات برگزیده و دارای بیشترین امتیاز در هر بخش معرفی شدند.

غلامرضا حسنی از استان گلستان در بخش نقاشی و نیز پوستر ویژه اساتید در میان برگزیده های اعلام شد.

در بخش نقاشی خط، ویژه دانشجویان به ترتیب علی حسن‌پور، سیداحسان حسینی‌اصل و علی‌اصغر آخوندی بیشترین امتیاز را از آن خود کردند و در فهرست برگزیدگان قرار گرفتند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی، مرتضی ملک‌محمودی با اثری با عنوان «وقتی باران گریه می‌کند»، در میان نفرات برگزیده نخست قرار گرفت.

در بخش شعر سیدحسن میرصادقی، سوسن نریمانی و فاطمه ریاحی و نیز در بخش داستان‌نویسی، با اثری با عنوان خواب روشنایی  نام معصومه باقری از استان گلستان اعلام شد.

همچنین در بخش پوستر این رویداد، زهرا پیاده کوهسار، مطهره مرگدری‌نژاد و حسینعلی جهانشاهی و نیز در بخش خوشنویسی سیداحسان حسینی‌اصل، شکوفه ماه‌نسایی، بی‌بی‌حلمیه سلاخی و علی‌اکبر الهی‌پور در فهرست بهترین‌ها قرار گرفتند.

یادآوری می شود، در بیست و هفتمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایان نامه،عادله مهدوی و  عباسعلی نظر نوکنده، در بخش تولید نرم افزار و اپلیکیشن رضا سراوانی و در بخش مقاله نویسی زکیه شهرکی ، مطهره مرگدری نژاد و محمد حسن خلیلی در فهرست برترین ها قرار گرفتند و نیز در بخش تلخیص کتاب سید رضا موسوی و عبدالعلی پاکزاد از استان گلستان برگزیده شدند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.