1402-03-23 08:57
485
0
85335
آغاز ثبت‌نام شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی؛

گلستان میزبان منطقه یک جشنواره شد

ثبت‌نام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی از روز شنبه 20 خردادماه آغاز شد و استان گلستان میزبان منطقه یک این رویداد است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ثبتنام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران براساس متن فراخوان از روز شنبه ۲۰ خردادماه آغاز و کلیۀ هنرمندان حوزۀ موسیقی اقوام، در عرصۀ‌ فعالیت‌ «اجرای‌صحنه‌ای» و «پژوهشی»، جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۳۰ خردادماه به سایت جشنواره به نشانی www.ifmf.ir بخش فراخوان جشنواره و یا سامانۀ «بامک» به آدرس www.bamak.nay.ir مراجعه کنند.

استان گلستان به عنوان میزبان منطقه یک این رویداد انتخاب شده است و میزبان هنرمندانی از استان‌های تهران، قزوین، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، البرز و قم خواهد بود.

یادآوری می‌شود، بخش اول این دوره از جشنواره در ۵ منطقۀ ایران در تیرماه سال ۱۴۰۲، در یک گسترۀ ملی به‌ همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان‌های سراسر کشور به‌صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.