1402-02-13 12:00
620
0
84793
رئیس حوزه هنری در استان گلستان:

هنرمندان باید هنر مواجهه را بیاموزند

رئیس حوزه هنری در استان گلستان گفت: باید هنرمند را هنر مواجهه یاد دهیم و باید هنرمندان در بزنگاه‌های تاریخ بی‌تفاوت نباشند.

سید حسام بنی‌فاطمه در دیدار با تحریریه گلستان ما گفت: بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی هنرمند به نگاه درونی خود لبیک می‌گوید و وقتی هنرمند به این باور برسد که امروز موضوع «حجاب» یک جنگ است قطعاً به این ندا پاسخ می‌دهد و برای آن تولید نیز خواهد داشت ولی وقتی به این باور نرسد به روزمرگی خود می‌پردازند.


رئیس حوزه هنری در استان گلستان ادامه داد: باید هنرمند را هنر مواجهه یاد دهیم و باید هنرمندان در بزنگاه‌های تاریخ بی‌تفاوت نباشند و یکی از وظایف خود را در حوزه هنری می‌دانیم که به این مسأله بپردازیم.
بنی فاطمه تأکید کرد: گرچه گفته می‌شود گلستان سرزمین اقوام است ولی اعتقاد ما این است که گلستان سرزمین برادری است و اقوام در کنار هم جمع می‌شوند و بیان می‌کنند که دستاورد‌های انقلاب برای آن‌ها اهمیت دارد.
وی خاطرنشان کرد: نهضت مردمی روایت را باید در پیشرو خود داشته باشیم و جوانان ما باید بدانند که این استان که گفته می‌شود از نظر اقتصادی ضعیف است در  آن با همه مشکلاتی که وجود دارد عطاآباد پایتخت مبل ایران می‌شود و یا پنج پیکر قطب پارچه می‌شود و می‌توانیم و باید این روایت پیشرفت‌ها را به گوش جوانان برسانیم.
این مقام مسئول ابراز داشت: در این راستا ۳۰۰ سوژه پیشرفت را رصد کردیم و ۱۰۰ مورد آن گلچین کردیم که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا به آن‌ها بپردازند.
بنی فاطمه یادآور شد: تولید و تربیت آثار هنری از وظایف حوزه هنری است و برای ترویج یکی از مسائلی که کمک می‌کند حضور در رسانه‌های فعال است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.