1402-02-05 08:22
387
0
84644
مدیر انجمن سینمای جوانان گلستان خبر داد:

حضور فیلمسازان گلستانی در جشنواره سینمای جوان

مدیر انجمن سینمای جوانان گلستان گفت: گلستان با ۲ فیلم مستند و یک فیلم کوتاه در جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس سینمای جوان خلیج فارس حضور دارد.

به گزارش گلستان ما، مهدی صاحبدل اظهار کرد: فیلم‌های مستند «وداع در تپه نقره‌ای» ساخته مهدی صاحبدل و یاشار کمیزی، مستند «درمیان دیوارها» ساخته محمد حسین صفری و فیلم کوتاه داستانی «برف نو» به کارگردانی مصطفی ربانی به عنوان تولیدات انجمن سینمای جوانان، نماینده گلستان در این جشنواره هستند.

وی افزود: در این جشنواره هنرمندان استان گلستان در کنار مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و کردستان، گیلان و بوشهر با ۶۳ فیلم کوتاه داستانی، تجربی، مستند و انیمیشن به شکل منطقه‌ای به مدت چهار روز با هم رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: آثار راه‌یافته هنرمندان گلستان به مرحله داوری با ۴۱ فیلم داستانی و ۹ فیلم مستند رقابت خواهند کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان گلستان اظهار داشت: سابقه فیلمسازی در استان تقریبا به دهه پنجاه شمسی برمی گردد و در تمام این سال ها استمرار داشته که امیدواریم با وجود فیلمسازان جوان و با تجربه شاهد تولیدات جوانان بیشتری در عرصه سینما باشیم.

وی افزود: سینما خارج از اهمیتش به عنوان اثر هنری، تامین کننده بخشی از اوقات فراغت و افزایش نگاه مردم به موضوعات جامعه است و مضامین مناسبی که سینماگران انتخاب می‌کنند نقش موثری در توسعه شاخص‌های اخلاقی، رفتاری و توجه به مسائل اساسی کشور دارد.

شصت‌و ششمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس سینمای جوان از پنجم تا نهم اردیبهشت به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4202

  • منبع خبر : ایرنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.