1401-09-16 16:16
600
0
82541
کارشناس فضای مجازی:

روش های که برای تبلیغ استفاده کردیم جواب نمی دهد/ جریان انقلاب دست از دو دستگی بردارد

کارشناس فضای مجازی گفت: ما باید در مسیر انقلاب اسلامی جهاد کنیم و روش های که برای تبلیغ استفاده کردیم جواب نمی دهد و باید از روش های نوین استفاده شود.

به گزارش گلستان ما؛ مجید اسماعیلی عصر امروز در نشست فعالین فضای مجازی استان گلستان که با موضوع نقش جایگاه سواد فضای مجازی در تحولات جهان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم بیان می کند که گروه اندک هم می توانند بر گروه کثیری برتری یابد و برای آن سه شرط در نظر گرفته است و برای اینکه این اتفاق رقم نخورد باید تنبلی نکنیم و جهد و تلاش داشته باشیم و همچنین باید از اختلافت دوری کنیم.

کارشناس فضای مجازی  ادامه  داد: اگر ما شب تا صبح بخوابیم و دشمن شب تا روز تلاش کند قطعا بر ما برتری پیدا می کند و نباید تنبلی کنیم و باید در مسیر اهداف خود تا می توانیم تلاش کنیم.

اسماعیلی ابراز داشت: در گروه انقلابی نزاع و دو دستگی ها وجود دارد و الان وقت این درگیری ها نیست و همه کسانی که دین مبین اسلام را پذیرفتند و پایبند انقلاب اسلامی هستند باید دست از اختلاف بردارند.

وی افزود: بیش از 100 سخنرانی شاید در سراسر ایران رفتم ولی اعتقاد دارم کاری برای انقلاب نکردیم و باید تلاش کنیم که تغییر برانقلاب به وجود بیاوریم.

این مقام مسئول افزود: ما باید در مسیر انقلاب اسلامی جهاد کنیم و رورش های که برای تبلیغ استفاده کردیم جواب نمی دهد و باید از روش های نوین استفاده شود.

اسماعیلی تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که برای انقلاب باید هزینه بدهیم و باید بدانیم که چگونه می توانیم در برابر دشمن بیستیم، امروز به جای اینکه دشمن را مورد حمله قرار دهیم در برابر دوست ایستادیم و دشمن می خواهد برای ما مرگ غافلانه و جاهلانه ایجاد کند.

وی افزود: انسانی که می خواهد تغییر کند دست کم100 ساعت نیاز دارند و باید استدلال کنیم و تغییر دادن در دین مبین اسلام به عنوان امر به معرف و نهی از منکر یاد می شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.