1401-08-16 07:45
550
0
82163
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:

تنها 18 درصد شهرهای گلستان از سيستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: تنها 18 درصد شهرهای گلستان از سيستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند و این در حالی است که میانگین کشوری جمع آوری فاضلاب ۵۶ درصد است و انتظار داریم قرارگاه خاتم در این طرح نیز به کمک استان بیاید.

به گزارش گلستان ما-هادی علمدار ؛ ایرج حیدری در جمع مدیران استانی گفت: آبرسانی به ۴۳۲ روستا استان با همکاری قرارگاه خاتم انبیاء و بسیج سازندگی در استان پیگیری می کنیم که  ۶۱۴ میلیارد تومان اعتباری است که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: 116 میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۱ و ۱۳۵ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ به منظور اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در قالب ۱۰ مجتمع آبرسانی پیگیری می شود و تاکنون ۱۷۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در این طرح اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه حفر و تجهیز ۳۰ حلقه چاه در دستور کار است که ۱۰ حلقه تمام شده است، افزود: 74 باب مخزن باید احداث شود که ۲۲ باب آن انجام شده است، بخشی نیز به صورت مخازن پیش ساخته احداث شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: 20  درصد پیشرفت در اجرای این پروژه ها را شاهد هستیم و با همه محدودیت‌هایی که وجود داشت این پروژه پیگیری شده است.

حیدری تذکر شد: 18  درصد شهرهای گلستان از سيستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند و این در حالی است که میانگین کشوری جمع آوری فاضلاب ۵۶ درصد است و انتظار داریم قرارگاه خاتم در این طرح نیز به کمک استان بیاید.

وی افزود: یکی از موانع ما در اجرای طرح بحث تهاتر نفت و تامین نقدینگی از این طریق است که امید داریم مسئولان استان پیگیری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.