1401-07-17 09:21
658
0
81794
مدیرعامل کارخانه یخچال‌سازی هیرکانیا:

نخستین همایش صنعت خانگی در گلستان برگزار می‌شود

کیخواه گفت: نخستین همایش صنعت خانگی در گلستان با حضور ۱۲ استان در تاریخ ۲۰ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ ابوالفضل کیخواه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین همایش صنعت خانگی در گلستان با حضور ۱۲ استان در تاریخ ۲۰ مهر برگزار می‌شود.

مدیرعامل کارخانه یخچال‌سازی هیرکانیا ادامه داد: هیرکانیا تنها تولید کننده لوازم خانگی استان و نخستین یخچال سازی هوشمند شمال کشور مسئول برگزاری این همایش است.

کیخواه تاکید کرد: تصمیماتی در حوزه برندسازی گرفتیم و محموعه با رویکرد جدید و تیم مدیریتی خبره در زمینه کسب و کار تصمیم به برگزاری این همایش دارد و بتوانیم لوازم خانگی و صنعت لوازم خانگی را در استان با یک برند برسانیم.

وی افزود: در این همایش شرکت‌هایی از استان‌های گلستان، مازندران، اصفهان، فارس، خراسان شمالی و تهران حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول بیان کرد،د در این همایش علاوه بر سخنرانی کارگاه آموزشی نیز در نظر گرفته شده که در آن گروه های مختلفی از تعیین کننده لوازم خانگی حضور دارند و تعدادی از آنها نمایندگان خدمات فروش هستند.

کیخواه افزود: هیرکانیا تنها تولید کننده یخچال هوشمند در شمال کشور تولید می کند و در حال حاضر ظرفیت تولید ما ۸۰ دستگاه یخچال در روز است که ۵۰ درصد آن ظرفیت خالی است و برای اینکه بتوانیم از ۱۰۰ درصد ظرفیت استفاده کنیم به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از این میزان ۱۵ میلیارد تومان قول مساعد برای دریافت تسهیلات را دریافت کردیم و برای ما بقی نیز همت جهادی نیاز است.

وی گفت: در حال حاضر ۵۴ نفر نیروی اداری مشغول به کار داریم و ۲۵۰ نفر نیروی غیر مستقیم با من همکاری می کنند و ۳۰۰ نماینده خدمات پس از فروش در سطح کشور داریم و تولیدات ما به ۲۴ استان ارسال‌ می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.