1401-06-03 11:34
540
0
81336
فرماندار گرگان:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۰۴ میلیارد تومان پروژه در گرگان/ صف نانوایی‌ها در گرگان برچیده شد

فرماندار گرگان گفت: پروژه‌های هفته دولت با اعتبار یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان در شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی پایین محلی صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان اظهار کرد: ۲۶۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان گرگان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار گرگان ادامه داد:  ۱۹۵ پروژه عمرانی در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده که از این تعداد  ۱۲۲ پروژه قابل افتتاح است.

پایین‌محلی بیان کرد: از تعداد کل پروژه های شهرستان ۶۹ پروژه اشتغالزایی داریم که از این تعداد ۶۳ پروژه  به بهره برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه ۷۳ پروژه در هفته دولت در گرگان کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: ۶ پروژه تولیدی در سطح شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه ها ۴۴۸ نفر اشتغالزایی به همراه داشته و این پروژه‌ها با اعتبار یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان اجرا شده است.


این مقام مسئول به اقدامات دولت در یک ساله اخیر اشاره کرد و افزود: عادلانه سازی یارانه ها یکی از اقدامات مهم دولت بود و در اجرای آن مشکلاتی از قبیل شلوغی نانوایی ها در ابتدای کار وجود داشت که در روز گذشته با ابتکارات انجام شده و نظارت‌ها شاهد برچیده شدن این صف‌ها نانوایی بودیم و حتی در برخی از نانوایی‌ها شاهد آن بودیم که بیش از ۱۰۰ نان هم باقی مانده است.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.