1401-03-09 12:09
1169
0
80244
همه خادم الرضاییم؛

واکنش فعالان فضای مجازی گلستان نسبت به فیلم توهین آمیز "عنکبوت مقدس"

جشنواره کن امسال نشان داد برخلاف چهره زیبا و مجللی که دارد به شدت سیاست زده و ضد فرهنگ عمل می کند چرا که به این دست از فیلم ها و بازیگران درجه چندم فقط به بهانه فرهنگ ستیزی و اسلام هراسی ارزشی بیش از ظرفیت شان می دهد.

گلستان ما-رضا روشنی، 22 می سال 2022 مصادف با خرداد ماه 1401 برگی در تاریخ ایران ورق خورد که باری دیگری یک ایرانی در لباسی ضد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برای خود نمایی اقدام به پذیرش نقش اول پروژه ای سیاه و نخ نما شده می کند تا هویت ایران و ایرانی را وارونه جلوه دهد.

زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره فیلم کن به قیمت توهین به مقدسات و فرهنگ ایرانی توانست جایزه نقش اول زن این جشنواره را کسب کند اما این ماجرا به گونه ای در جشنواره جلوه داده شد که جهان شهر برکت و حرم مقدس امام رئوف می تواند مرکز شرارت در یک کشور باشد.

این سیاه نمایی که برگرفته از پرداختن به چالش اجتماعی در دهه های گذشته بود بلافاصله انتقادات اهالی فرهنگ را به همراه داشت چرا که هنر دوستان اعتقاد دارند اگر بناست به چالشی اجتماعی در هنر پرداخت باید واقعیت ها نیز عنوان شود نه اینکه برای دریافت جایزه ای دست به اقدامات سیاه و ساختگی زد.

جشنواره کن امسال نشان داد برخلاف چهره زیبا و مجللی دارد به شدت سیاست زده و ضد فرهنگ عمل می کند چرا که به این دست از فیلم ها و بازیگران درجه چندم فقط به بهانه فرهنگ ستیزی و اسلام هراسی بهایی بیش از ظرفیت شان می دهد.

توهین به امام رضا(ع) یکی از موضوعاتی است که در پوستر این فیلم نمایش داده شده که بلافاصله ما واکنش اقشار مختلف مردم روبه رو شد و برخی نیز خواستار برخورد قاطع با حامیان وطنی و ملی این فیلم شدند.

فعالان فضای مجازی گلستان نیز این اقدام توهین آمیز را برنتافتند و با هشتک همه خادم الرضاییم نسبت به این فیلم واکنش نشان دادند.


انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.