1401-03-03 14:40
508
0
80155
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اجرای طرح سپیدار برای نشاط اجتماعی بازنشستگان/ برگزاری مرحله استانی ششمین جشنواره ملی فانوس

رعیت به رونمایی پوستر طرح سپیدار اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور نشاط اجتماعی بازنشستگان از امروز آغاز و به مدت دو ماه در روزهای چهارشنبه ها و پنجشنبه هر هفته اجرا می شود.

به گزارش گلستان ما؛ محمد رعیت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۴۶ موسسه فرهنگی، هنری و رسانه ای و قرآنی در استان گلستان فعالیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: سه میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار براساس طرح هایی که ارائه کردند در سال ۱۴۰۰ نظر گرفتند.

رعیت تاکید کرد: حمایت از موسسات دارای مجوز اولویت ما است و این موسسات را بازوان مردمی فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم.

وی به رونمایی پوسترجشنواره فیلم کوتاه تسنیم در شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و 
 افزود: جشنواره فیلم کوتاه تسنیم از سوی موسسه فرهنگی و قرآنی شهرستان کردکوی انجام می‌شود و در سه سطح فیلم کوتاه، نماهنگ و مستند علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح سپیدار با هدف افزایش نشاط اجتماعی به ویژه برای پیشکسوتان و بازنشستگان از سویی یکی دیگر از موسسات ما مطرح شده و هدف از اجرای این طرح نگاه خوب و ارزشمند امید و ایجاد نشاط و انگیزه بوده است.

رعیت به رونمایی پوستر طرح سپیدار اشاره کرد و افزود: این طرح از امروز آغاز به مدت دو ماه در روزهای چهارشنبه ها و پنجشنبه هر هفته اجرا می شود.

وی گفت: با بهره گیری از قالب ها فرهنگی و رسانه ای با همکاری اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مرحله استانی جشنواره فانوس را برگزار می‌کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: نفرات برگزیده استان به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند و این جشنواره در قالب هنرنمایشی، فیلم و سریال، هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش مردمی( عکاسی، نقاشی دستی،خوشنویسی، نمایشنامه نویسی) در نظر گرفته شده است.

رعیت افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل ارشاد استان و شهرستان ها مراجعه کنند و همچنین برای جشنواره فانوس می توانند به دبیرخانه این جشنواره اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.