1400-11-27 16:23
660
0
78676

گلستان ما در انعکاس مشکلات جامعه همچون اتاق شیشه‌ای باشد/جامعیت رسانه‌ای نقطه قوت گلستان ما

عضو هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان گلستان، جامعیت در اطلاع رسانی را از مولفه‌های شاخص و مهم گلستان ما برشمرد و گفت: گلستان ما در انعکاس مشکلات جامعه همچون اتاق شیشه‌ای باشد.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا بهرامی در آیین دهمین سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: این رسانه موضوعات دارای ارزش و مسائلی که در زندگی مردم تاثیر مستقیم و غیرمستقیم دارد می‌پردازد از نقاط قوت گلستان ما است.

وی با اشاره به ارتقاء جایگاه گلستان ما در نزد افکار عمومی به واسطه تأثیرگذاری مردمی افزود: پرداختن به موضوعات مختلف عام و خاص باعث شده روز به روز جایگاه این رسانه ارتقاء پیدا کند.

این فعال رسانه با تشریح فعالیت‌های خوب و سوژه محوری این رسانه تصریح کرد: گلستان ما توانسته استقلال خود را با فراز و فرود دولت ها حفظ کند.

بهرامی با بیان اینکه مخاطب شناسی در گلستان ما دارای جایگاه مشخصی بوده است، گفت: این رسانه توانسته در عرصه های تولید محتوا موفق عمل کرده است که باید این رویه بیش از پیش تقویت شود.

وی وجود نیروهای متخصص در این رسانه را از ویژگی های دیگر این رسانه برشمرد و گفت: پرداختن گزارشات مردمی در گلستان ما در تراز انقلاب اسلامی است و نقش پررنگی در جایگاه مردمی داشته است.

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: یکی از رسانه هایی که توانسته در عرصه انقلاب پیشگام باشد و در حیات ده ساله خود نهایت تلاش خود را برای گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد و توطئه های دشمنان را خنثی کند گلستان ما است.

بهرامی ابراز امیدواری کرد عمر این رسانه بلند باشد و با سیاست گذاری های درست مسئولان بتواند به اطلاع رسانی شفاف و بی غرض خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: گلستان ما باید به مانند یک خانه شیشه ای باشد که هم خوب ببیند و خوب دیده شود با پنجره معمولی که بتواند خوب شنیده شود و خوب بشوند که خوشبختانه این روند به خوبی در گلستان ما دیدن شده و باید روز به روز تقویت شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.