1400-11-06 11:20
666
0
78300
رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان:

برگزاری ۱۶۵ برنامه در حوزه کودک و نوجوان در دهه فجر

رجب نسب گفت: ۱۶۵ برنامه در حوزه کودک و نوجوان در دهه فجر در سطح استان گلستان تدارک دیده شده است.

به گزارش گلستان ما، محبوبه رجب نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد:   ۱۶۵ برنامه در حوزه کودک و نوجوان در دهه فجر در سطح استان گلستان تدارک دیده شده است.

 رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان ادامه داد: محوریت برنامه های ما ۱۲ بهمن در فرودگاه گرگان تدارک دیده شده و سرودی را با همکاری اعضای گروه سرود بندرگز اجرا خواهند کرد.

رجبی نسب بیان کرد: در طول دهه نیز ویژه برنامه هایی در سطح شهرستان ها تدارک دیده شده است و تلاش کردیم با توجه به اپیدمی کرونا برنامه های شادی را در نظر بگیریم.


وی به برگزاری جشنواره بازی ها در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این بازی ها بومی محلی است و به صورت حضوری در سالن های ورزشی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول افزود: مسابقه پرده خوانی، جشن گلبانگ پیروزی، ویژه برنامه چشمه نور، ایجاد نمایشگاه صدای امید و راه اندازی طولانی ترین نشریه دیواری در مینودشت و  مسابقه شعرخوانی از دیگر برنامه شاخصی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

رجب نسب افزود: در روز ۲۲ بهمن نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده شده است و اگر در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی برگزار نشود تمام خودروهای کتابخوانه سیار را بسیج می کنیم و یک رژه کتابخانه سیار روستایی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.