1400-03-27 21:36
931
0
75030
حجت‌الاسلام سلیمانی فرد:

رئیس جمهور باید فردی انقلابی، اصلح، پاکدست و کارآمد باشد/ مردم عزیز با رای خود حجت را تمام می کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: رئیس جمهور باید فردی انقلابی، اصلح، پاکدست و کارآمد باشد و نیز این تشخیص شماست که چه انتخابی را بر گزینید و ان شاءالله فردا شما مردم عزیز با رای خود حجت را تمام میکنید.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین روح الله سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان عصر امروز در همایش بزرگ عزت و اقتدار ایران سربلند و دهه کرامت در جوار ملکوتی امامزادگان عبدالله و فضل الله ابن موسی ابن جعفر ع روشن آباد کردکوی، گفت: در وجود امام رضا علیه السلام میلاد کریمه آل طاها و خواهر آن حضرت معصومه سلام الله علیها که آمد در سرزمین قم جان به جان تسلیم کرد و اگر حوزه علمیه قم نور افشانی می‌کند بخاطر وجود مقدس حضرت معصومه سلام الله علیهاست باید قدر این بزرگواران را بدانیم.

وی افزود : یازدهم ذی القعده در آستانه ولادت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام رضا (ع) هستیم که وجود مبارک حضرت فخر مبارک کشور عزیزمان ایران اسلامی میباشد و نیز باید میلاد کریم آل طاها را پاس بداریم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت انتخابات جاری به مکر و نیرنگ شیطان بزرگ آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز شیطان اکبر آمریکاست مردم عزیز ببینید اینها در دنیا دارند چیکار می کنند و نیز به جوانان و نوامیسمان هم رحم نمی‌کنند و حالا به چه دلیلی آدم به آنها اعتماد کند.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی که هیچ کس عکس العملی نشان نداده است و امروز مشاهده می‌کنیم در خانواده های ما چه خبر است و باید در این زمینه ها کار شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان این که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هستیم، افزود: روز گذشته حضرت آقا در گفتگوی تلویزیونی فرمودند دشمنان ما تا حالا رنگ صندوق های رای ما را از نزدیک مشاهده نکردند و حالا بی بی سی و اینترنشنال می‌خواهند به فکر مردم باشند، مشکلات مان را حل کنند مردم عزیز باید حواستان جمع باشد گول این اراجیف را نخورید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در تمام عرصه ها فعال باشند، عنوان کرد : شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در تمام عرصه ها فعال باشند و همچنین باید در بین مردم حضور پیدا کنند از مشکلات آنان دلجویی و نیز حرف مردم را به مسولین مربوطه منتقل و مشکلات آنها را حل کنند چون که مردم ما واقعاً امروزه گرفتار زندگی و مشکلات خود هستند کاندیدای محترم به این امر مهم باید توجه کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یکی از ویژگی های بارز رئیس جمهور را اظهار کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رئیس جمهور باید فردی انقلابی، اصلح، پاکدست و کارآمد باشد و نیز این تشخیص شماست که چه انتخابی را بر گزینید و ان شاءالله فردا شما مردم عزیز با رای خود حجت را تمام می کنید.

حجت الاسلام سلیمانی فرد سیره اهل بیت را سیره مردمداری دانست و افزود : راه و روش سیره اهل بیت علیهم السلام سیره مردمداری بود و امروزه مسولین ما هم باید همینطور باشند.

وی در پایان یادی از سردار دلها و شهیدان کرد و خاطرنشان کرد: مردم ما باید بدانند سردار سلیمانی ها و شهدا رفتند برای امنیت و آرامش ما و شهید شدند حالا منو شما هم باید همچون این شهیدان در این میدان قدم برداریم و روح پاک آنان را شاد کنیم.

خبرنگار: مهدی عموزاد خلیلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.