1399-12-21 08:12
1312
0
73646
با حضور جانشین سپاه نینوا گلستان:

مسئول جدید بسیج رسانه گلستان معرفی شد/رسانه ها در طراز انقلاب متحد نقش آفرینی کنند

جانشین سپاه نینوا گلستان با اهدای حکم مسئول جدید بسیج رسانه گلستان گفت: رسانه ها در طراز انقلاب باید منسجو و متحد نقش آفرینی کنند.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا امروز با حضور سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا و جمعی از اهالی رسانه استان گلستان برگزارشد.

سید موسی حسینی در این مراسم اظهار کرد: همه ما برای جایگاهی که در آن قرار گرفته ایم مسئولیت داریم تا هرجا در این نظام مقدس بودیم خود را خادم مردم بدانیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که اندیشمندان برجسته غرب اذعان میکنند جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد که تابلوی آن توسط امامین انقلاب اسلامی نصب شده است.

ساده اندیشی است که بگوییم آمریکا دشمنی خود را با ما کنار می گذارد

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ترس استکبار جهانی طی دهه های گذشته این بوده که مبادا گفتمان انقلاب اسلامی در جهان صادر شود و این ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکایی ها دشمنی خود را با ما کنار میگذارند.

حسینی بیان کرد: تحلیل های علوم سیاسی می گوید هرجا انقلابی صورت گرفت به مرور آرمان های خود را از دست داده ، رو به اضمحلال و افول خواهد رفت اما انقلاب اسلامی برخلاف این تحلیل ها هرچه گذشت پویاتر و گسترده تر شد.

وی تاکید کرد: تفاوت انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب های تاریخ بشریت پویایی و سرزندگی به دلیل داشتن سه ضلع «دین مبین اسلام» ،«ولایت فقیه» و «مردم »است.

حسینی متذکرشد: دشمنان ما به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم با القا ناکارآمدی ارکان نظام هستند و باید برای خنثی سازی فتنه های شوم آنان بصیر باشیم.

وی ابراز کرد: رسانه سلاحی قوی ، بانفوذ و بُرنده است و اگر این سلاح به نفع آرمان های اسلام و انقلاب به کارگیری شود قطعا دشمنان ما با خواری شکست خواهند خورد.

حسینی خاطرنشان کرد: رسانه ها اگر میخواهند انقلابی عمل کنند هم باید در طراز انقلاب اسلامی باشند هم در جریان انقلاب منسجم و متحد نقش آفرینی کنند.

 

در این مراسم از زحمات میثم قرایی تقدیر و محمدمهدی تجری به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا معرفی شد.

گفتنی است این مراسم با حضور جمع محدودی از اصحاب رسانه استان بدلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.