1399-09-20 20:08
531
0
72008
در کمیسیون حقوقی شورای شهر گرگان مطرح شد:

رعایت حفظ بیت المال در اجرای مزایده و قراردادهای جایگاه های سوخت/ منافع برند این مراکز صرفا در اختیار شهرداری می باشد

در کمیسیون حقوقی شورای شهر گرگان مقرر شد صرفا شهرداری از منافع برند جایگاه های سوخت بهره مند شود و مستاجر فقط حق استفاده از منافع عین مستاجره را داشته و حق استفاده از منافع برند را ندارد.

به گزارش گلستان ما، سعید رحیمی رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت ، بازرسی و پاسخگویی شکایات شورای شهر گرگان در خصوص موارد مطرح شده در چهل و هفتمین جلسه این کمیسیون اظهار کرد: یکی از موارد مطرح شده در این کمیسیون لایحه شهرداری در خصوص اقاله و خاتمه قرارداد اجاره واحد های تجاری مرکز خرید هیرکان به سپاه مورد موافقت قرار گرفت و با توجه به شیوع کرونا و عدم کسب منفعت سپاه از مورد اجاره با پیشنهاد شهرداری مبنی بر بخشش و ابرا بدهی اجاره بها گذشته سپاه موافقت شد.

وی در ادامه در خصوص لایحه پیشنهادی شهرداری در رابطه با تجمیع قطعات و واگذاری واحدهای مسکونی به منظور احداث به شهرداری گرگان در عرصه مشهور به باغ بشارت بیان داشت: مقرر شد با توجه به ایرادات قانونی که لایحه داشته و قبلا در کمسیون دیگر شورا به آن پرداخته شد اصلاحات مورد نظر اعمال و بعد از رفع ایرادات جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون حقوقی اعاده گردد.

رحیمی در ادامه در رابطه با درخواست جمعی از شهروندان در خصوص رعایت حفظ بیت المال در اجرای مزایده و قراردادهای جایگاه سوخت شهرداری گرگان اظهار داشت که پس از بررسی این موضوع مقرر شد جهت غبطه و رعایت بیت المال صرفا شهرداری حق استفاده از منافع برند را داشته باشد و مستاجر حق استفاده از منافع برند را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته مستاجرین جایگاه های سوخت شهرداری بدلیل عدم اطلاع شهرداری از منافع برند ، که متعلق به شهردای می توانست باشد صدها میلیون تومان بهره مند میشدند که امیدواریم با ورود به موقع کمسیون نظارت و حقوقی شورا جلوی این تضییع حق بیت المال گرفته شود و اعضا شورا متفقاً به آن تاکید داشتند.

وی در پایان گفت: در صورتیکه شهروندان نسبت وظایف و به عملکرد شهرداری اعتراض داشته باشند می توانند به صورت حضوری و یا ارسال نامه به کمیسیون حقوقی نظارت بازرسی و پاسخگویی به شکایات در شورای شهر شکایت خود را مطرح نمایند و این کمیسیون به صورت جدی پیگیر حقوق شهروندان در شهرداری خواهد بود./ برنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.