1399-02-05 16:24
1345
0
68335
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خبر داد؛

ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، ویژه برنامه های این سازمان در ایام ماه رمضان در سال 99 را تشریح کرد.

به گزارش گلستان ما، حسن افروشه ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاص جامعه در مقطع فعلی، تمامی تصمیمات مقتضی بر اساس این شرایط بوده و امسال برنامه های متفاوتی خواهیم داشت.
افروشه افزود: مبنای فعالیت ها و برنامه های ما بر اساس «فضای مجازی» پایه گذاری شده و شهروندان عزیز گرگانی می توانند از این طریق برنامه ها و خدمات ما را دریافت کنند.
وی به برنامه های شاخص اشاره کرد و گفت: همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در ساعت 18 به مدت یک و نیم ساعت پخش آنلاین برنامه های اجتماعی و مذهبی در بستر فضای مجازی خواهیم داشت.
افروشه ادامه داد: همچنین برنامه ای با عنوان «ماهِ ماه» از ابتدای ماه مبارک به مدت 30 روز به صورت زنده به پخش سخنرانی، مشاوره در حوزه فرهنگی و ورزشی، مشاوره کارآفرینی و حضور هنرمندان گرگانی اختصاص دارد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان همچنین از برگزاری مرحله نیمه نهایی جشنواره «شهروند خلاق» خبر داد و گفت: مهمترین آثار این جشنواره در این ماه انتخاب می شوند.
وی از ساخت و راه اندازی پروژه های سالن بدنسازی، خانه اسکواش، سینما 7 بعدی، اولین خانه ورزش و تفریحات سالم مجازی و ... در این ماه خبر داد.
افروشه در خصوص مسابقات ورزشی نیز بیان کرد: مسابقات ورزشی جام رمضان با عنوان «جام مولای عرشیان» امسال به صورت مجازی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
به گفته افروشه، ویروس کرونا با تمام معایب و زحماتی که به همراه دارد برای ما موهبتی نیز به همراه داشت و موجب شد تا سرمایه گذاری بیشتری در فضای مجازی انجام و از این طریق مشارکت شهروندان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.