1398-11-14 10:36
1064
0
67392

دیدار رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با خانواده معظم شهدای خدمت در گمیشان

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با خانواده معظم شهدای خدمت گمیشان دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما، معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در حاشیه دیدار با خانواده شهدای خدمت گمیشان اظهار کرد: امروز به اتفاق رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان و معاون فرماندار گمیشان دیدارهایی با خانواده های شهدای خدمت در گمیشان داشتیم.

یاسر مقسم ادامه داد: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با خانواده های معظم شهیدان طاطاری، صوفیانی، جهانی، خالدی، نیسانی، شهید عبدالحسینی و شهید مرزبانی مهدی کلته دیدار شد.

وی گفت: شهدای خدمت گمیشان در حادثه تلخ سیل گلستان جان خود را از دست دادند و ما نیز در نخستین بهار آزادی به دیدار و دلجویی از خانواده های معظم این شهدا پرداختیم.

مقسم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهدای خدمت نان آور خانواده بودند و در معیشت و اقتصاد خانوار اثرگذار بودند خانواده های این شهدا بیش از پیش احساس خلأ و مشکل می کنند.

مقسم ادامه داد: رئیس مرکز بزرگ شمال کشور و معاون فرماندار گمیشان در این دیدار به برخی از دغدغه های خانواده معظم شهدای خدمت پاسخ دادند.
 
وی از آغاز به کار کاروان های قرآنی با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: شب گذشته کاروان قرآنی در «آق آباد» گنبدکاووس به اجرای برنامه پرداخت، همچنین کاروان قرآنی صبح فردا در همایش بانوان شرق استان گلستان در شهرستان کلاله حضور خواهد یافت و به اجرای برنامه می پردازد.

مقسم یادآور شد: کاروان های قرآنی با شعار تجدید میثاق با امام و شهیدان و انقلابی گری فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اضافه کرد: در 14 بهمن ماه نیز کاروانی حامل جمعی از ائمه جمعه استان گلستان در گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور در مشهد مقدس اعزام می شوند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار از خانواده های معظم شهدای خدمت و شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.