1398-10-23 16:46
992
0
67100
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان گلستان با آستان قدس رضوی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستان با آستان قدس رضوی برای اشتغال ۴۰۰ مددجو در رشته دامپروری، تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: آستان قدس رضوی با همکاری این نهاد و باهدف توسعه اشتغال در مناطق آسیب دیده از سیل شهرستان آق‌قلا، اجرای طرح دام‌پروری سبک را آغاز کرده است.

وی افزود: آستان قدس رضوی متعهد شده برای نگهداری دام سبک مجریان طرح، اقدام به ساخت فضای خودکفایی وهمچنین پس از دریافت تسهیلات توسط مددجویان برای خرید دام سبک همکاری کند.

اسکندری عنوان کرد: این نهاد نیز پرداخت تسهیلات اشتغال و نظارت  بر طرح ها و ارائه مشاوره به مجریان طرح های اشتغالزایی را متعهد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد: آستان قدس طبق این تفاهم نامه با هدف پایداری طرح ها، به مدت یکسال علوفه ی یارانه ای و خدمات پزشکی رایگان به مجریان ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه کاهش نرخ بیکاری جوانان و افزایش اشتغال از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، بیان کرد: این همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد در راستای تسریع خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم،با رویکرد ایجاد اشتغال و توانمندسازی آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.