1398-10-15 15:44
1286
0
66961

سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است/ سردار سلیمانی نگاه مردم عراق را به ایران و ایرانی تغییر داد

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: سردار سلیمانی متعلق به یک جریان سیاسی نیست حتی فقط متعلق به ملت ایران نیست، سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است و امروز تمام امت اسلامی و آنهایی که می فهمند امنیت در منطقه یعنی چه؟

مراسم بزرگداشت برگزار شد. حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان در ابتدا مراسم میثاق با سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، شهادت غریبانه و مظلومانه سردار رشید جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرد.

وی افزود: تبریک از آن جهت که سردار سلیمانی دست پرورده اسلام و نظام اسلامی، امام ( ره) و مقام معظم رهبری است. تربیت چنین شخصیتی تبریک دارد و رسیدن به این مقام بلند در پیشگاه خداوند به خود او تبریک دارد. زیرا شهادت بالاترین جایگاه نزد خداوند متعال و آرزوی بزرگاناست .

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت: در ماه رمضان که ماه دعا و نیایش است، دعایی داریم که هر شب برای شهادت دعا نمایید. جایگاه شهادت جایگاهی است که در هرنماز و در سوره حمد ما از خداوند می خواهیم که ما را در مسیر شهدا قرار دهد. کسانی که خداوند به آنها نعمت هایی داده است چهار گروهند( انبیا، صدیقان، شهدا و صالحان) و در هر نماز دعا میکنیم که خداوند ما را در مسیر آنها قرار دهد. 

رئیس دانشگاه آزاد استان اذعان داشت: خداوند متعال این سردار عزیز را ذخیره برای این روزهای کشور قرار داده. ایشان در دوران دفاع مقدس و با وجود جراحتهای زیاد خداوند ایشان را برای این روزهای نظام اسلامی نگه داشت و البته مزد زحمات دهها سال مجاهدت خالصانه وشبانه روز در راه خدا جز شهادت برای او نبود و حیف بود که سردار سلیمانی با مرگ طبیعی از دنیا برود. و خداوند مزد زحمات او را با شهادت به ایشان عطا نمودند. 

طاهری تصریح کرد: نکته بعدی در مورد ایشان نقش بی بدیل این سردار عزیز در پاکسازی منطقه مقاومت در کشورهای همسایه از لوث گروه های ساخته دست آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام داعش بود. داعش بوجود آمده بود برای جلوگیری و مقابله با جمهوری اسلامی که هدف آنها این بود در نهایت ایران را محاصره نمایند اما با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و با ماموریت  ویژه به سپاه قدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی فعالیت داعش تقریبا به صفر رسید. 

وی عنوان کرد: نقشی که سردار سلیمانی در دفاع از مردم عراق ایفا نمود نگاه مردم عراق را به ایران و ایرانی تغییر داد و این اقدام سردار سلیمانی در براندازی و جمع کردن این گروه وحشی دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی آنها را به شدت عصبی و ناراحت کرده بود. تا اینکه در سفر اخیر ایشان به عراق که یک سفر غیرنظامی و با دعوت از مسؤلین عراقی بوده در یک مسیر غیر نظامی منتهی به فرودگاه توسط پهبادهای آمریکایی مورد هدف قرار گرفته و به همراه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و سایر همراهانشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

طاهری بیان داشت: ابومهدی المهندس جزو مبارزان انقلابی بود که در زمان جنگ با وجود اینکه عراقی بود جزو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که در مقابل  صدام و رژیم بعثی عراق جنگیدند. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان افزود: وعده ی مقام معظم رهبری برای انتقام این دو شهید عزیز مطمئنا محقق خواهدشد و انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت و نیز رژیم صهیونیستی با حمایتی که از این اقدام داشته گور خود را کنده است. 

حجت الاسلام طاهری به اشاره به این که سردار سلیمانی نه تنها متعلق به یک جریان سیاسی و متعلق به ملت ایران نیست، بلکه متعلق به جهان اسلام است، اظهار کرد: امروز تمام امت اسلامی و آنهایی که می فهمند امنیت در منطقه یعنی چه؟ ... از سوریه ، عراق، لبنان، یمن، فلسطین و تمام آن هایی که می دانند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و با حضور مستشاری سپاه قدس در این مناطق آنها توانسته اند هویت اسلامی خود را مجددا پیدا کنند در پی این هستند که بابت این قضیه انتقام بگیرند و این بدان معناست که دیگر فقط  ایران و یک جریان سیاسی نیست بلکه همه کشورهای اسلامی در پی انتقام ایشان هستند و وعده مقام معظم رهبری طولی نخواهد کشید. 

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: آرزو داریم خداوند به ما توفیق دهد که قدر این شهدا را بدانیم ، آنها چه کردند و ما چه نعمت هایی در اختیار داریم. که بزرگترین آن امنیت است، امنیت نعمت بزرگی است که تا از دست ندهیم قدرش را نمیدانیم ولی به حمد الله مردم ما نشان دادند با همین ابراز احساسات که نسبت به سردار سلیمانی داشتند قدر امنیتی که امثال شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت در این کشور دارند جانشان را تقدیم می کنند، قدر این امنیت را مردم ما می دانند. و خداوند به ما توفیق دهد راه این شهدا را با درست عمل کردن به وظایف ادامه دهیم و خداوند جنایتکاران این جنایت بزرگ را به سزای اعمالشان برساند .

انتهاي پيام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.