1398-10-06 07:50
1334
0
66794

کارگردان گلستانی برگزیده جشنواره تلویزیونی مستند کشور شد

جعفر صادقی، مستندساز گلستانی بعنوان برگزیده سومین جشنواره تلویزیونی مستند کشور انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، هیئت داوران جشنواره تلویزیونی مستند به پاس پژوهش بصری و استفاده درست و به جای تصاویر آرشیوی جایزه ویژه ای شامل دیپلم افتخار و جایزه  نقدی به جعفر صادقی برای مستند «فرشاد آقای گل» اهدا کردند.

آیین اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی مستند سوم دی ماه با حضور رئیس رسانه ملی ، مرتضی میرباقری معاون سیما، مدیران شبکه‌های صداوسیما و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حمید سهیلی پدر مستندسازی معماری ایران و تجلیل از محمدعلی فارسی پیشکسوت عرصه فیلم مستند به کار خود پایان داد.

گفتنی است که سومین دور از جشنواره تلویزیونی مستند از ۱۵ تیر ماه با پخش مستند‌های پذیرفته شده در بخش مسابقه، کار خود را در شبکه مستند آغاز کرد و پخش آثار تا ۲۰ شهریور ماه ادامه داشت.

۷۰۰ مستند به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این بین ۶۷ مستند ساخته مستندسازانی از سراسر کشور به نمایش درآمد و با بخش انتخاب مردمی نیز، مخاطبان امکان رای دادن به آثار منتخب خود را داشتند.

در این دوره چهره‌های هنری، مسئولان و مستندسازان متعددی درباره جشنواره که در  حقیقت جای خود را در عرصه سینمای مستند باز کرده است،با بیان اظهارنظرهای خود به این رویداد فرهنگی قوت بخشیدند.

گفتنی است،جعفر صادقی، فوق لیسانس مهندسی سازه و از دانش آموختگان انجمن سینمای جوان است. او تاکنون با برنامه‌های تلویزیونی ورزشی چون نود همکاری داشته‌ است.مستند «فرشاد آقای گل» اولین تجربه کارگردانی او محسوب می‎شود. 

لازم بذکراست، مستند «فرشاد آقای گل» که به زندگی حرفه‌ای و فعالیت‌های فرشاد پیوس، بازیکن پیشکسوت فوتبال ملی و باشگاهی می پردازد با حضور علی پروین، علی دایی، عادل فردوسی‌پور، امیر قلعه‌نویی، محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی، ناصر محمدخانی، ناصر ابراهیمی، محسن عاشوری، مرتضی کرمانی مقدم، مرتضی فنونی‌زاده، بیژن طاهری، بهزاد غلامپور، جمشید شاه‌محمدی، محمدحسن انصاری‌فر، رحیم یوسفی، حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی، اردشیر لارودی، رضا حسن‌زاده و فرشاد پیوس به کارگردانی جوان گلستانی جعفر صادقی تهیه شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.