1398-09-28 20:44
1253
0
66696

تقویت روحیه جهادی حلال مشکلات است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم خدمت خالصانه و بی منت به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه جهادی حلال مشکلات است.

به گزارش گلستان ما ، حسین معروفی عصر امروز در همايش سراسری فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان گلستان در حسینیه ثارالله سپاه نینوا اظهار کرد: بسیج با عنصر ایمان، بصیرت، صبر و اخلاص توانسته در عرصه‌های مختلف بن بست شکن باشد.

وی فرهنگ بسیج را برگرفته از ف هنگ نبوی دانست و افزود: بسیج تشکیلات نظامی نیست بلکه فکر، ایده، آرمان و فرهنگ است اگر این فرهنگ در لایه های مختلف تسری و تقویت شود کلید حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه تفکر بسیج، حسینی و عاشورایی است، ابراز کرد: بسیج با داشتن تفکر حسینی و روحیه عاشورایی بقای خود را حفظ کرده است.

معروفی؛ تفکر بسیج را ضامن امنیت اسلامی برشمرد و گفت: بسیج با تبعیت از عاشورا در دفاع از اسلام و انقلاب پافشاری می‌کند.

وی از مهمترین شاخصه‌های بسیج را در ایمان، بصیرت، صبر و اخلاص در عمل عنوان کرد و افزود: بسیج بن‌بست شکن و پرورش یافته مکتب وحی و عاشورای حسینی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تبعیت از فرامین ولایت راهگشای مسائل و مشکلات کشور است، ابراز کرد: بسیجیان امام حسین (ع) از لشکر 30 هزار نفری دشمن یزید نهراسیدند و تن به ذلت و سازش ندادند این تفکر می‌تواند ما را از گردونه‌های سخت به سلامت عبور دهد.

معروفی با بیان اینکه بسیج به تبعیت از عاشورا در دفاع از اسلام و انقلاب و تبعیت از ولایت ثابت قدم است، گفت: هر گاه گوش به فرمان ولایت بودیم کشورمان آسیب ندید.

معروفی توجه به مسایل فرهنگی و اردوهای جهادی را از مولفه‌های مهم برشمرد و افزود: باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود.

وی از پایگاه‌های بسیج به عنوان سرپنجه اصلی نظام در خدمت به مردم یاد کرد و گفت: مساجد پایگاه ترویج ارزش‌های دینی هستند، روحیه انقلابی و جهادی در پایگاههای بسیج وجود دارد.

 معروفی؛ خدمت به مردم، صبر و متانت، بالا رفتن آستانه تحمل، رعایت عفت و حجاب را از ملزومات مهم خواند و افزود: صمیمت و رفاقت در بین بسیجیان حاکم است و این مولفه باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه بسیج سیاسی و جریان‌شناس است، تاکید کرد: بسیج متعلق به حزب و گروه نیست و خود را فدای انقلاب، ملت و ولایت می‌کند و این مهم را در عرصه‌ها ی مختلف اثبات کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.