1398-09-27 09:51
1055
0
66669
مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

خدمات گروهای جهادی با هیچ بیانی قابل تقدیر و ارزش گذاری نیست/ هدف دشمن برای جدایی مردم از نظام و انقلاب ابتر مانده است

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: آنچه هدف نهایی دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی است جدایی مردم از نظام و انقلاب است با این اتصال به مردم و خدمات شما در گلستان و سایر استان ها، این هدف دشمن ابتر مانده است.

به گزارش گلستان ما، جواد فرامرزی مسئول بسیج دانشجویی گلستان در دوره توانمندسازی فعالین جهادی گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایطی این روزها که در آن قرار داریم و بیش از هر زمان دیگری مردم نیاز به قرارگرفتن نیروهای منتسب به نظام در کنار خود هستند اگر این جهادگری ها نباشد معلوم نیست چه سرنوشتی رقم بخورد و این جایگاه و ارزش بالای حرکت های جهادی را نشان می دهد.

وی افزود: نکته مهم این است که اگر امروز والدین شما اعتماد می کنند و اجازه می دهند فرزندانشان دوشب از فضای منزل و تحصیل با توجه به این همه دانشجو هستند دور باشند. این اعتماد به انقلاب و بسیج بزرگترین سرمایه ای است که ما امروز از آن بهره می گیریم.

فرامرزی با بیان این که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و نگذاریم کوچکترین خدشه ای به این اعتماد و باور خانواده ها نسبت به نظام وارد شود، افزود: شما به عنوان نیروهای حاضر در میدان که از نیروی جوانی خود در راه جهاد صرف می کنید در ارزشمندترین مسیرها قرار گرفته اید.

وی در ادامه با یادآوری فضای دشمنی که به بهانه های مختلف در حوادث سال 96 و همچنین حوادث اخیرظهور و بروز پیدا کرده است، اذعان داشت: علی رغم اینکه بیشترین مشکلات اجتماعی متوجه مردم مناطق آسیب پذیراست حضورو خدمات گروه های جهادی در این مناطق باعث شده کمترین همراهی با آشوب های هدایت شده را داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: وقتی مردم می بینند جهادگران بسیج به عنوان نیروهای انقلابی و وابسته به نظام در کنار مردم هستند و بی منت خدمات ارائه می دهند کوچکترین حرکتی که باعث سلب آرامش شود، انجام نمی شود و این نشان می دهد که این مفهوم از سوی مردم بخوبی درک می شود که جان مایۀ درون کشور دغدغه اش با مردم و در کنار مردم است.

فرامرزی اضافه کرد: این اثرگذاری مثبت حرکت های جهادی قابل تقدیر است و نباید کوچک شمرده شود و اگر روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین وسیله مقابله با آمریکا را خدمت به مردم اعلام می کنند به این جهت است دشمن به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب و امام امت است و این قبیل خدمات باعث می شود مردم امیدوار و همراه نظام و انقلاب باقی بمانند.

وی افزود: آنچه هدف نهایی دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی است جدایی مردم از نظام و انقلاب است با این اتصال به مردم و خدمات شما در گلستان و سایر استان ها، این هدف دشمن ابتر مانده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اذعان داشت: جوانی که چه در فصول تحصیل و چه ایام تفریح از برخی سرگرمی ها و وقت خود می گذرد و در برنامه های بسیج از جمله اردوهای جهادی شرکت می کند با هیچ زبان و بیانی قابل تقدیر و ارزش گذاری نیست.

وی در پایان با اشاره به سفر فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به استان گلستان از دیدار صمیمی سردار سلیمانی و سردار معروفی با جهادگران حاضر در این دوره خبر داد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.