1398-09-16 15:17
1396
0
66554
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

۱۲ یادمان شهدای گمنام تا پایان سال در استان گلستان تکمیل می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه استان در ایام فاطمیه میزبان یک شهید گمنام خواهد بود، گفت: تا پایان امسال ۱۲ یادمان شهدای گمنام در استان که بین ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تکمیل می‌شود.

به گزارش گلستان ما، سردار علی‌ ملک‌شاهکویی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا کنون 139 شهید گمنام در 54 نقطه دارای یادمان و 6 نقطه در گلزار شهدای استان تدفین شده‌اند.

وی گفت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز استان گلستان افتخار میزبانی از یک شهید گمنام را خواهد داشت. این شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه نینوای استان در شهرستان گرگان تدفین خواهدشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تأکید بر تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام در استان بیان داشت: تا کنون 28 یادمان شهدای گمنام در مناطق مختلف استان احداث و به بهره‌برداری رسیده  و 20 نقطه نیز در حال طراحی است.

وی ادامه داد: تا پایان امسال بنا داریم 12 یادمان شهدای گمنام را در استان که بین 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را تکمیل کنیم.

ملک‌شاهکویی بیان داشت: طبق برنامه 8 یادمان شهدای گمنام نیز تا پایان سال آینده در استان گلستان احداث خواهدشد.

وی ادامه داد: 228 شهید مفقودالجسد در استان گلستان داریم که متأسفانه پیکر این شهدا با گذشت بیش از 30 سال به آغوش خانواده‌هایشان باز نگشته است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.