1398-09-11 14:56
1528
0
66510
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان:

اولین نشست تخصصی نگاه عکاسانه در گرگان برگزار می شود

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: اولین نشست تخصصی نگاه عکاسانه با همکاری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، سید حسین علوی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این نشست گفت: اولین نشست تخصصی نگاه عکاسانه در آثار راه یافته به جشنواره سراسری عکس خانه دوست در استان گلستان با حضور استاد "مجید ناگهی" برگزار می شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان افزود: این نشست با همکاری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان برگزار می شود.

علوی تصریح کرد: این برنامه به مناسبت هفته فرهنگی شهر گرگان با شعار "شهر من شهر انتظار" با حضور علاقه مندان برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در ادامه  ضمن دعوت از هنرمندان و علاقه مندان به این ورکشاپ عکاسی در استان تصریح کرد: این نشست تخصصی در روز پنج شنبه 14 آذر ماه از ساعت 15 برگزار می شود.

وی در پایان خطر نشان کرد: علاقه مندان به این دوره آموزشی می توانند با شماره 09114473780 تماس حاصل نمایند و اطلاعات بیشتر در خصوص این نشست را جویا شوند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.