1398-09-05 13:45
1970
1
66438
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

بسیج پای مشکلات و آبروی مردم می‎ایستد/ اعلام آمادگی بسیج برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت‎ها

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‎شود لذا بسیج باید پای مشکلات و آبروی مردم بایستد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز ملت ایران برای همه آزادی‎خواهان و مسلمانان جهان الگو است.

وی با بیان اینکه هیچ کسی تصور نمی‎کرد حوزه کار نهاد بسیج که توسط امام راحل تاسیس شد و پرورش یافت خارج از جغرافیای ایران اسلامی باشد، افزود: بسیج منظومه‎ای از خوبی‎ها و ارزش‎های الهی و انسانی برای امنیت پایدار در همه عرصه‎ها است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بسیج را فکر، جریان، آرمان و ایده دانست و یادآور شد: بزرگترین بسیجی تاریخ امام علی(ع) و آموزگار بسیج امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان هستند.

 

امام حسین(ع) به ما آموخت محافظه‎کار نباشیم، ظلم نکنیم و زیر بار ظلم نرویم
معروفی با بیان اینکه امام حسین(ع) به ما آموخت محافظه‎کار نباشیم، ظلم نکنیم و زیر بار ظلم نرویم، ابراز کرد: مکتب امام حسین(ع) به ما یاد داد نباید با محاسبه‎گری غلط ذائقه خود را در برابر دشمن تغییر بدهیم و هیچ ائتلافی نمی‎تواند در مقابل ائتلاف انقلابیون ما تأثیرگذار باشد.

 وی با بیان اینکه بسیج بن‎بست‎شکن و تربیت‎یافته فرهنگ حسینی است، خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل شاخصه اصلی بسیج است که کار را برای خدا و تکلیف الهی و اسلامی انجام می‎دهد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج بصیرت عباس‎گونه دارد، بیان کرد: ما امروز در کشورمان نیازمند عباس و عمار انقلاب و ابوذرها و زینب‎ها هستیم، در واقع امروز به تفکر و شخصیت‎های بزرگ نیاز داریم.

 

بسیج با حضور به موقع و هوشیارانه اجازه نمی‎دهد بحران‎های ایجاد شده توسط دشمنان به نتیجه برسد
معروفی به موقع، دقیق و هوشمندانه عمل کردن را دیگر ویژگی بسیج برشمرد و گفت: بسیج با حضور به موقع و هوشیارانه اجازه نمی‎دهد بحران‎های ایجاد شده توسط دشمنان به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی به وسیله بسیج و فرهنگ عاشورا به دفاع مقدس تبدیل شد، اذعان کرد: بسیج مستضعفین پس از جنگ تحمیلی نیز در همه صحنه‎ها حضور فعالانه دارد و امنیت را در کشور فراهم کرده طوری که هر جایی که دشمن وارد می‎شود ضربه می‎خورد.

 

فرمان امام  برای بسیج یک تکلیف محسوب می‎شود نه توصیه و سفارش/ بسیج باید پای مشکلات و آبروی مردم بایستد
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه‎ها حرف برای گفتن دارد چراکه بسیج یک مکتب عمل‎گرا است، تأکید کرد: نگاه بسیج به امام امت است و فرمان امام  برای این نهاد مقدس یک تکلیف محسوب می‎شود نه توصیه و سفارش.

معروفی با بیان اینکه نقش ولایت در مدیریت بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر که به بهانه اصلاح سوخت صورت گرفت آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین، عربستان سعودی و سلطنت‎طلب‎ها و نیروهای اجاره‎ای داخل کشور سعی کردند در کشور اغتشاش ایجاد کنند اما بسیج در کنار نیروی انتظامی وارد میدان شد و شرف و امنیت کشور را ضمانت کرد.

وی با بیان اینکه بسیج به معنای مردم و از مردم و برای مردم است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‎شود و مردم پای آبروی انقلاب ایستادند لذا بسیج باید پای مشکلات و آبروی مردم بایستد و مسوولان باید گوش شنوای مردم باشند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: از استاندار گلستان درخواست دارم این دستور را به سراسر استان مکتوب کنند که هر مدیری در هر بخش به ویژه برای کنترل بازار و قیمت‎ها به نیروی انسانی احتیاج دارد تمام بسیج را در اختیار آنها خواهیم گذاشت.

معروفی در پایان ابراز کرد: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن است و دست بسیج در دست امام است و نمی‎گذارد نامحرمان و بیگانگان به کشورمان چپ نگاه کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.