1398-08-17 14:06
1454
0
66200
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

آینده ای درخشان در انتظار ایران است/لزوم هویت بخشی به دانش آموزان

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در آغاز گام دوم انقلاب هستیم و پیشرفت ها و کسب رتبه های بالا در المپیادها و غیره نشان از آینده روشن ایران و انقلاب دارد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام علی نوری عصر پنجشنبه در همایش ۴۰ سالگی تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با عنوان عهد وفا که در کانون فرهنگی و تربیتی طه گرگان برگزار شد، اظهارکرد: انجمن اسلامی شعبه ای از انجمن بزرگ است که در دوران امام زمان (عج) شکل می گیرد.

وی افزود: فعالیت های انجمن قبل از انقلاب شروع و زمانی که امام تبعید شد استکبار تصور کرد که پرونده انقلاب را در هم پیچیده است اما دانش آموزان در سنگر انقلاب فعالیت می کردند.

نوری ادامه داد: آنچه از عزتمندی، قدرت، استقلال و بزرگی ایران پیش بینی شده طی این سال ها محقق شد و اکنون ایران در عرصه های مختلف مانند پزشکی، نانو، سامانه های موشکی و انرژی هسته ای از جمله قدرت ها برتر منطقه و دنیا است.

وی بیان کرد: در آغاز گام دوم انقلاب هستیم و پیشرفت ها و کسب رتبه های بالا در المپیادها و غیره نشان از آینده روشن ایران و انقلاب دارد.

نوری گفت: انجمن های دانش آموزی به عنوان بستری تشکیلاتی نقش های جدیدی را برای دانش آموزان تعریف کرده و هویت بخشی به دانش آموزان از اهداف آن ها است.

وی افزود: وقتی به انجمن ها اعتنا شود در حقیقت امر تربیت توسط گروه همسالان رقم می خورد و بساط های معنوی و تربیتی شکل می گیرد.

نوری گفت: هرچه نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی، دینی، اخلاقی و آموزشی بیشتر شود زحمت مدیر و معلمان کاهش می یابد.

وی بیان کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب انجمن ها همگام با دیگران در امر تعلیم و تربیت موثر باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.